بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر : ۱۷۰۲۶۵

ایسنا نوشت: عضوهیات نمایندگان اتاقبازرگانی تهرانگفت:نقل و انتقالاتپولی هنوز به راحتی امکانپذیر نیسنت و صرافانی که بهبانک مرکزیوابسته هستند هنوز بهصورت شفافبا صادرکنندگان عمل نمی کنند.

اسدالله عسگراولادی درباره آخرین وضعیتنقل و انتقالاتپولی برای مبادلات تجاری گفت: مسائل بانکی ونقل و انتقالپول به بازارهای هدف هنوز به راحتی امکان پذیر نیست و صراف هایی که وابسته بهبانک مرکزیهستند هنوز بهصورت شفافبا صادرکنندگان عمل نمی کنند و در این زمینه با مشکل مواجه هستیم.
به گفته وی، موانع و مسائل مربوط بهحمل و نقلتا حد زیادی در حال بر طرف شدن است اما همچنان نرخ ارز عاملی بازدارنده برای صادرکنندگان است که نمی توانند برایش در آینده برنامه ریزی کنند.
عسگراولادی در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار کرد: بزرگترین دغدغه ای که دولت در ماه های پیش رو با آن روبرو است، اشتغالنسل جواناست. ما در اشتغال نسل جوان دچار مشکل هستیم و دولت باید سیاست ها و برنامه هایی را دنبال کند که در جهت ایجاد اشتغال برای نسل جوان باشد.
وی افزود: هر سال بین یک میلیون و ۶۰۰ تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به مرز به ۲۵ سالگی می رسند و مهمترین نیاز آنها یک شغل است که به وسیله این شغل بتوانند سایر نیازهایش از جمله مسکن و ازدواج را هم فراهم کنند.
عضوهیات نمایندگان اتاقبازرگانی تهراناضافه کرد: جوان های ما تا چه زمانی پارک و سینما بروند. این جوان ها احتیاج به شغل دارند. بزرگترین دغدغه دولت یازدهم بیکاری نسل جوان است که امیدوار هستیم دکتر روحانی بتواند در این زمینه همت کند و گام های مثبتی را در جهت بهبود وضعیت اشتغال بردارد


اشتراک گذاری :
ارسال نظر