بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
معاونت مالی شرکت آتیه پرداز خبر داد:

عقد یک قرارداد جدید برای "اپرداز"

به تازگی شرکت آتیه داده پرداز با بانک ملت جهت ارسال پیامک های این بانک به مشتریانش قراردادی به ارزش بیش از 80 میلیارد تومان منعقد کرده است. تاریخ شروع این همکاری از ابتدای مهر ماه سال جاری لغایت 31 شهریور ماه سال 96 می باشد.
کد خبر : ۱۷۰۷۴۲
نویسنده :
یارمحمدی

طی چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر عقد قرارداد جدید شرکت آتیه داده پرداز با بانک ملت در بین اهالی بازار سرمایه مطرح شده است.

در همین ارتباط معاونت مالی شرکت آتیه داده پرداز در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن تأیید این خبر در رابطه با جزئیات این قرارداد توضیح داد: به تازگی شرکت آتیه داده پرداز با بانک ملت جهت ارسال پیامک های این بانک به مشتریانش قراردادی به ارزش بیش از 80 میلیارد تومان منعقد کرده است. تاریخ شروع این همکاری از ابتدای مهر ماه سال جاری لغایت 31 شهریور ماه سال 96 می باشد.

امید جلیلوند در ادامه افزود: "اپرداز" برای انجام این همکاری در مناقصه ای که در این راستا برگزار شده بود شرکت کرده و با وجود آنکه قیمت پیشنهادی این مجموعه نسبت به رقبا بالاتر بود، به دلیل بالا بودن کیفیت و تجهیزات فنی شرکت آتیه داده پرداز برنده این مناقصه شده است.

وی در خصوص آثار مالی که این قرارداد بر درآمدهای آتیه داده پرداز خواهد داشت، گفت: با توجه به ارزش این قرارداد که بیش از 80 میلیارد تومان می باشد قطعاًً اثرات مناسبی در جهت افزایش درآمدهای شرکت خواهد داشت.

جلیلوند تأکید کرد: اثرات مالی ناشی از عقد این قرارداد و آغاز همکاری با بانک ملت در آخرین پیش بینی درآمد هر سهم "اپرداز" بر مبنای تعداد پیام های ارسالی قبلی لحاظ شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: کلیه قراردادهای "اپرداز" طبق روال گذشته با بانک ها در حال انجام می باشد شرکت آتیه داده پرداز یک مجموعه دانش بنیان بوده و ارزش گذاری چینین شرکت هایی بر مبنای نسبت هایی همچون پی بر ای کاملاً اشتباه است.

وی ادامه داد: در طرح چابک این مجموعه، اپلیکیشنی در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا از طریق دیتا و اینترنت پیام ها برایشان ارسال گردد، در این حالت بهای تمام شده مجموعه کاهش می یابد و مارجین شرکت افزایش خواهد یافت.

جلیلوند در خاتمه خاطرنشان کرد: عملکرد آتیه داده پرداز طی 7 ماه ابتدایی سال جاری بسیار مناسب بوده به طوریکه از 93 تومان سود هر سهم برآورد شده موفق به تحقق 59 تومان طی مدت مذکور شده است و پیش بینی می شود در بدترین شرایط بودجه برآورد شده این شرکت تا پایان سال مالی جاری محقق شده و پوشش داده شود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر