بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
مدیر توسعه امور بین‌الملل شرکت وایلی در مراسم امضای قرارداد همکاری با مرکز مالی ایران مطرح کرد؛

مرکز مالی شریک قدرتمند «وایلی» در ایران است

قرارداد همکاری سه ساله مرکز مالی ایران و شرکت وایلی صبح امروز دوشنبه اول آذرماه در محل سازمان بورس و اوراق بهادار امضا شد.
کد خبر : ۱۷۰۸۴۳
نویسنده :
کیوان فر

قرارداد همکاری سه ساله مرکز مالی ایران و شرکت وایلی صبح امروز دوشنبه اول آذرماه در محل سازمان بورس و اوراق بهادار امضا شد. مدیرعامل مرکز مالی ایران در این مراسم توسعه آموزش‌های کاربردی و همکاری با شرکت‌های بین‌المللی به منظور عمق بخشی به دانش مالی از اهداف این همکاری اعلام کرد. به گزارش بورس نیوز، علی نقوی در آغاز این مراسم گفت: در راستای رسیدن به این اهداف نمایندگی انحصاری برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون تحلیل‌گر خبره CFA، حسابداری مدیریت CMA و حسابرسی داخلی CIA از شرکت جان وایلی اخذ شد. مدت این قرارداد با مرکز مالی ایران به مدت سه سال خواهد بود. این دوره‌ها به صورت آنلاین و در قالب پروژه یادگیری اثربخش شرکت وایلی و همزمان با سایر کشورهای جهان از جمله چین و هند برگزار می‌شود و جدیدترین دوره‌های آمادگی گواهینامه‌های حرفه‌ای به شمار می‌روند. وی افزود: یکی از نیازهای بازار سرمایه ایران برای ارتباطات و فعالیت‌های بین‌المللی وجود دارندگان گواهینامه‌های حرفه ایست که امکان فعالیت را در نهادهای مالی بین‌المللی فراهم می‌کند. نقوی اظهار امیدواری کرد این قرارداد فرصت مناسبی در اختیار کارشناسان و مدیران نهادهای مالی کشور قرار دهد تا بتوانند با اخذ این مدارک در توسعه فعالیت‌های بازار سرمایه نقش‌آفرین باشند. وی در پایان خاطر نشان کرد: امکان ثبت‌نام ایرانیان خارج از کشور هم از ویژگی‌های این قرارداد است. به گفته نقوی امکان مشارکت تمامی علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره‌های آنلاین از ویژگی‌های مثبت این دوره‌هاست. بنا بر این گزارش، علاقه‌مندان می توانند از 15 آذرماه در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

وایلی در آموزش‌های مالی پیشرو است

عزیز طیبی، مدیر توسعه امور بین الملل شرکت وایلی هم در این مراسم با بیان اینکه وایلی در برگزاری دوره‌های حسابداری، مالی، و تجاری در دنیا پیشگام است؛ گفت: وایلی در زمینه‌ی انتخاب شرکای تجاری خود بسیار حساس عمل می‌کند. با توجه به قدرتی که ما در ارائه‌ی خدمات آموزشی در خود سراغ داریم مایلیم با افرادی نظیر خود وارد همکاری شویم. وی افزود: مرکز مالی ایران با توجه به ترکیب سهامداری بورس‌ها دسترسی بسیار خوبی به شرکت‌کنندگان در بازار سرمایه ایران دارد. با توجه به اینکه هدف این مرکز بالا بردن سطح دانش شرکت‌کنندگان بازار سرمایه و دیگر بازارهای مالی ایران است همکاری ما با این مرکز می‌تواند بسیار اثر بخش بوده و در دراز مدت موجب شکوفایی بیش از پیش دانش مالی در ایران شود.

گامی به سوی جهانی شدن بازار سرمایه

بهادر بیژنی جانشین رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین‌الملل دیگر سخنران این مراسم بود. وی با اشاره به نوپا بودن «مرکز مالی ایران» گفت: این شرکت می‌تواند نقشی حیاتی را در آموزش و بهبود دانش شرکت‌کنندگان بازار سرمایه ایران بازی کند. وی افزود: هدف نهایی مرکز مالی ایران بالا بردن سطح استانداردهای حرفه‌ای و بهبود مهارت‌های شرکت‌کنندگان بازار سرمایه است و به نظر می‌رسد همکاری با شرکت وایلی نیز در همین راستاست. بیژنی با بیان اینکه امضای قرارداد همکاری میان مرکز مالی ایران و وایلی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که جهانی شدن بیش از پیش بازار سرمایه ایران عنصری کلیدی در سیاست‌های سازمان بورس و اوراق بهادار است و به عقیده من چنین همکاری‌های بین‌المللی می‌تواند در راستای دستیابی به این هدف باشد. وی به بسته آموزشی وایلی هم اشاره کرد و گفت: آنچه بیش از هر چیز توجه بنده را به خود جلب کرد این بود که شرکت‌کنندگان در دوره‌های آمادگی تا زمان قبولی در آزمون، وایلی را در کنار خود خواهند داشت. چنین گارانتی و بیمه‌ای منحصر به فرد است. بیژنی اظهار امیدواری کرد این اتفاق قدم اول یک رابطه طولانی مدت و سودمند میان مرکز مالی ایران و شرکت وایلی باشد.

علی سعیدی معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، سید احمد عراقچی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی این سازمان، سیدعلی حسینی رییس هیات مدیره مرکز مالی ایران و مدیرعامل بورس انرژی ایران، امیر هامونی عضو هیات مدیره مرکز مالی ایران و مدیرعامل فرابورس ایران و جمعی از خبرنگاران حوزه بازار سرمایه در مراسم امضای قرارداد همکاری مرکز مالی ایران و وایلی حضور داشتند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر