بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
کد خبر : ۱۷۱۱۵۱



images

هشتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ٢١ تا ٢۴ آذر ماه امسال با حضور بیش از ۶٠ شرکت فعال در صنعت نفت به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه برگزار می‎شود.

به گزارش پترون، مهرداد ابراهیمی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‎المللی استان بوشهر اعلام کرد: در این نمایشگاه بیش از ۶٠ شرکت فعال در زمینه صنایع بالادستی و پایین‎دستی نفت و گاز و قطعه‎سازان و تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع، آخرین دستاوردها و یافته‌های خود را در زمینه بومی‎سازی تجهیزات و کالاهای ساخت داخل معرفی می‎کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر گفت: باتوجه به اقدام‌های تاثیرگذار دولت تدبیر و امید و شتاب و پویایی قابل توجهی که در زمینه توسعه صنایع نفت و گاز به ویژه میدان‌های مشترک در فضای پسابرجام ایجاد شده و همچنین با توجه به معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی، نمایشگاه امسال یکی از مهمترین نمایشگاه‌های نفت و گاز در جنوب ایران و در شمال منطقه استراتژیک خلیج فارس به شمار خواهد رفت.

ابراهیمی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های علمی، تخصصی و برگزاری تور خبری از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ٢١ تا ٢۴ آذرماه به مدت چهار روز از ساعت ٩ صبح تا ١۶ بعدازظهر در محل مجتمع دانشگاهی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه برپا می‌شود.

منبع : شانا


اشتراک گذاری :
ارسال نظر