بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کد خبر : ۱۷۱۹۶۸
پیام مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در سالگرد تاسیس موسسه
|

سالروز ولادت با سعادت امام یازدهم حضرت امام حسن عسکرى (ع) که مصادف است با سالگرد تاسیس موسسه اعتباری ملل، برای مشتریان، همان ولی نعمتان موسسه، سهامداران و همکاران، روز فرخنده‌ای‌ است.

به گزارش (ایبِنا) در این پیام آمده است: موسسه اعتباری ملل در حالی سی امین سالگرد فعالیت خود را جشن می‌گیرد که با بکارگیری آخرین فناوری ها و تکنولوژی های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و با تکیه بر نیروهای مجرب و کارآموزده و پیاده سازی سیاست های راهبردی و توسعه ای با ارائه متنوع ترین خدمات بانکداری، یکی از موسسات موثر در عرصه بانکداری کشور محسوب می‌شود.

موسسه اعتباری ملل از بدو تاسیس در کنار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) تا کنون، علیرغم مشکلات اقتصادی و رکود تورمی حاکم بر اقتصاد کشور، مجدانه و با تلاش مستمر و بی‌وقفه همکاران، در صدد ایجاد تحرک در فضای اقتصادی بوده است و همواره سعی و تلاشش بر این بوده است تا به یاری خداوند متعال و با تأسی از قرآن و اهل بیت(ع)و تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری، در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که نجات دهنده کشور است و برای سربلندی کشور عزیزمان که مرهون ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگرانی است که با نثار جان خود عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند،گام بردارد.

همه باید هوشیار باشیم، زیرا استکبار به رهبری آمریکا و نقشه‌های مرموزانه استعمار پیر انگلیس هیچ گاه دست از دشمنی با ملت ایران برنداشته و برنمی‌دارند. ما تلاش می کنیم با ایجاد یک فرهنگ سازمانی منسجم، با الهام از ارزش‌های دینی و مذهبی، در چهار چوب ضوابط و قوانین بانکداری اسلامی، با افزایش دانش علمی و تخصصی، به منظور ارائه خدمات مطلوب تر گام برداریم و برای رفع مشکلات، تنگناها و محدودیت ها بی وقفه بکوشیم و تهدیدها و فرصت ها را به خوبی شناسایی و نوآوری و خلاقیت را در برنامه کاری موسسه قرار دهیم.

همه دست به دست هم، با پایبندی به اصول و باورهای حرفه‌ای، رعایت اصول مشتری مداری، برخورداری از اخلاق حرفه‌ای و آراستگی، افتخاری دیگر بیافرینیم و برگ زرینی را به مجموعه افتخارات موسسه اعتباری ملل بیافزاییم و در تحقق اهداف عالی و برنامه های تدوین شده موسسه با سرعت گام برداریم تا انشاء الله پر افتخارتر از گذشته در نظام بانکی کشور بدرخشیم.

سید امین جوادی

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل (عسکریه)


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
باسلام واحترام -

به توجه به صحبت های بالا آیا نظام بانکداری و موسسه شما با عقود اسلامی رفتار می شود ؟