بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد خبر : ۱۷۲۲۸۸

همانطور که حتما همه شما هم می دانیدکیشیکی از زیباترین جزیره های کشورمان می باشد که در آب هایخلیج فارسقرار دارد. این جزیره دیدنی به لحاظصنعت توریسمنیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است

.چگونه بلیط هواپیما را آنلاین و ارزان بخریم؟

هر ساله در ایامنوروزگردشگران بسیار زیادی از تمام نقاط کشورمان به این جزیره سفر می کنند. در سالیان اخیر شاهد رشد بالای اقتصادی این جزیره بوده ایم. در این قسمت از سری مقالاتاطلاعات سفر به کیشقصد داریم تا شما را با شرکت هواپیمایی مهم این جزیره آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه بلیط هواپیما را آنلاین و ارزان بخریم؟

حتما تاکنون نامشرکت هواپیمایی کیش ایربه گوشتان خورده است.خطوط هوایی کیش ایردر حال حاضر یکی از بهترین خطوط هوایی داخل کشور می باشد که با وجود تحریم های گوناگون علیهصنعت هواییکشورمان تلاش کرده است تا ایمن ترین پروازها را به نقاط متفاوت کشورمان با بهترین کیفیت ممکن به انجام رساند. این شرکت هواپیمایی از آن جهت که بهسازمان منطقه آزاد کیشتعلق دارد توانسته سهم بزایی دررشد اقتصادی جزیره کیشداشته باشد. ساکنین و گردشگرانتور کیشمی توانند پروازهای خود به این جزیره را از طریق این شرکت هواپیمایی انجام دهند.

چگونه بلیط هواپیما را آنلاین و ارزان بخریم؟

ناوگان هواپیماییکیش ایرکار خود را با چندین فروند هواپیمایفوکرومک دانل داگلاسآغاز کرد و در سالیان اخیر با اضافه نمودن چند هواپیمایبوئینگوایرباسدر حال تقویت و افزایش ناوگان هوایی خود می باشد. البته گفتنی است کیش ایر که در سال 13711 تاسیس شده است از وجود چند فروند هواپیمایتوپولف۱۵۴نیز بهره می برد که با توجه به بخشنامهسازمان هواپیمایی کشوریآنها را قبل از سال 1390 از ناوگان هوایی خود خارج و زمین گیر نمود.

شما می توانید برایخرید بلیط هواپیما و چارتربه وب سایت"سفرمیکه یکی از بهترین مراجع تهیه بلیط هواپیما است، مراجعه نمایید. لازم بذکر است که دفتر مرکزی کیش ایر در منطقه آزاد کیش واقع شده است.کلاس های پروازیاین شرکت هواپیمایی نیز شامل دو کلاس"اکونومیو"بیزینسمی باشد. خدمه پروازی این شرکت شامل خلبانان، مهمانداران و… نیز از مجرب ترین افرادی تشکیل شده که همگی در راستای سرویس دهی بی نقص به مسافران نهایت تلاش خود را بکار می گیرند.

کیش ایرعلاوه بر مقاصد داخلی به چندین کشور خارجی از جمله جمهوری آذربایجان، عمان،ترکیه، امارات متحده عربی و… نیز پروازهای برنامه ای دارد و در تلاش است تا در آینده ای نه چندان دور اینمقاصد خارجیرا نیز افزایش دهد. از جمله افتحارات این شرکت هواپیمایی نیز می توان به اولین شرکت هواپیمایی ایرانی که دارایگواهینامه استاندارد ایمنی هوانوردیIOSAمی باشد، اشاره نمود.

در پایان بد نیست مجددا خاطرنشان کنیم که برای تهیه بلیط هواپیماهای کیش ایر می توانید به وب سایتSafarme.comمراجعه کرده و ارزان ترین بلیط های هواپیما را در این وب سایت خریداری نمایید


اشتراک گذاری :
ارسال نظر