بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

در انتظار صعود یک بیمه‌ای

در گروه بیمه پس از فتح قله‌های تاریخی در سه ماهه سوم سال جاری، قیمت در هفته‌های قبل در مسیر اصلاح قرار گرفت و افت قابل توجهی را رقم زد و مسیر رفته را تا حدود زیادی بازگشت. در مقطع کنونی و در حالی که این گروه در دایره‌ی بی‌توجهی بازار فرو رفته است، در برخی از نمودارهای نمادهای مرتبط، شاهد رسیدن قیمت به سطوح حمایتی معتبری هستیم که...
کد خبر : ۱۷۲۴۴۷
قیمت هر سهم بیمه آسیا در تایم فریم روزانه همان طور که در تصویر نشان داده شده است، توانست در ماه‌های گذشته با یک حرکت سه موجی به قله ۲۲۰ تومان صعود کند و پس از آن اما، سوار بر موج ۴ تا محدوده ۱۶۰ تومان اصلاح کرده و مسیر رفته را بازگردد. با توجه به ناحیه PRZ موج ۴ و ریز موج C، انتظار می‌رود محدوده ۱۵۵-۱۶۵ تومان محدوده حمایتی مهمی برای این سهم باشد.

بنابر گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، از طرفی دیگر تکمیل سیکل AB=CD در ۱۵۵ تومان بر اعتبار محدوده فوق اضافه می‌نماید. شایان ذکر است تکمیل الگوی هارمونیک سایفر و هم چنین تبدیل سطح در محدوده مذکور، عوامل دیگری هستند که بر اعتبار این محدوده حمایتی می‌افزایند.

جمع بندی:

سطح مناسب ورود این محدوده با کاهش حجم معاملات مشخص می‌گردد که حد ضرر آن ۱۲۵ تومان خواهد بود. با توجه به آرایش موج ۴، هدف موج ۵ در محدوده سقف قبلی ارزیابی می‌گردد.

در انتظار صعود یک بیمه‌ای

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر: آدنا طروسیان

اشتراک گذاری :
ارسال نظر