بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
در دقايق پاياني معاملات شرکت ایران خودرو با انتشار اطلاعيه اي در سامانه كدال فروش سهام "خگستر" و "پارسیان" خود را آگهی کرد تا سهام این دو زیر مجموعه خود را از طریق مزایده عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار واگذار نماید.
کد خبر : ۱۷۲۶۸۵
نویسنده :
یارمحمدی

طی روز جاری شرکت ایران خودرو، بالاخره برنامه واگذاري سهام دو زیرمجموعه خود را آگهی کرد.

به گزارش بورس نیوز، طي روز جاري و در دقايق پاياني معاملات شرکت ایران خودرو با انتشار اطلاعيه اي در سامانه كدال فروش سهام "خگستر" و "پارسیان" خود را آگهی کرد تا سهام این دو زیر مجموعه خود را از طریق مزایده عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار  واگذار نماید.

بر اساس این گزارش، سهام قابل عرضه شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو 240 میلیون سهم معادل 16 درصد کل سهام شرکت به ارزش پایه هر سهم 7 هزار ریال می باشد که طبق اطلاعات موجود به صورت نقدی واگذار خواهد شد.

علاوه بر این 14.11 درصد سهام بیمه پارسیان متعلق به گروه ایران خودرو نیز در قیمت 3750 ریال به صورت نقدی عرضه خواهد شد.

با اعلام این آگهی و براساس قیمت فروش سهام این دو زیر مجموعه گروه ایران خودرو در آگهي منتشره، "خگستر" در قیمت 4248 ریال و بیمه پارسیان با قیمت 1854 ریال با توجه به تفاوت قیمت موجود در متن آگهی و قیمت روي تابلوی معاملات سهام، دو سهم مذكور کار خود را با تشكيل صف خرید به پایان رساندند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
فكر كنم مقايسه بين مديران ايران خودرو و سايپا توسط "بورس نيوز" كار ساز شد و باعث شد ايران خودرويي ها تكاني بخورند. هفته آينده "خودرو" صف خريد تا 3600 ريال خواهد بود. تشكر بورس نيوز