بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
در پیگیری های بورس نیوز مشخص شد:

زمان بازگشت مپنا به بورس

نماد معاملاتی "رمپنا" از تاریخ 27 تیر ماه سال جاری به جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت متوقف شده بود. با توجه به پیگیری های صورت گرفته زمان بازگشایی نماد معاملاتی احتمالاً هفته جاری خواهد بود چرا که شنیده ها حاکی از آن است، اطلاعاتی که سازمان بورس از این مجموعه درخواست کرده بود، طی هفته گذشته از طرف شرکت ارائه شده و بعد از انجام بررسی های سازمان به عنوان نهاد ناظر اقدامات بازگشایی"رمپنا" انجام خواهد گرفت.
کد خبر : ۱۷۲۹۴۸
نویسنده :
یارمحمدی

با توجه به پیگیری های انجام شده از مسئولین سازمان بورس و گروه مپنا، احتمالاً نماد معاملاتی این شرکت طی هفته جاری به تابلوی معاملات بورس باز می گردد.

به گزارش بورس نیوز، نماد معاملاتی "رمپنا" از تاریخ 27 تیر ماه سال جاری به جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت متوقف شده بود. با توجه به پیگیری های صورت گرفته زمان بازگشایی نماد معاملاتی احتمالاً هفته جاری خواهد بود چرا که شنیده ها حاکی از آن است، اطلاعاتی که سازمان بورس از این مجموعه درخواست کرده بود، طی هفته گذشته از طرف شرکت ارائه شده و بعد از انجام بررسی های سازمان به عنوان نهاد ناظر اقدامات بازگشایی"رمپنا" انجام خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعات موجود، گویا شرکت گروه مپنا با تغییر مالکیت و مشکلات سهامدار عمده همراه بوده که سازمان بورس درخواست ارائه اطلاعات موضوع ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان در خصوص افشای تغییر عمده در ساختار مالکیت ناشر داشته، همانطور که عنوان شد شنیده می شود این مشکلات برطرف و اطلاعات لازم به سازمان ارائه شده و دیگر دلیلی برای متوقف ماندن "رمپنا" وجود ندارد به این ترتیب احتمالاً در روزهای ابتدایی هفته جاری نماد معاملاتی شرکت بازگشایی شود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر