بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
مدیر مالی شرکت پالایش نفت اصفهان خبر داد:

پالایشی ها در انتظار تعدیل مثبت

طی روز گذشته نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت اصفهان با اعلام پیغام ناظر مبنی بر تعدیل با اهمیت درآمد هر سهم متوقف شد و همچنین در جریان معاملات روز جاری نماد "شاوان" نیز متوقف شد تا اطلاعات جدید به سازمان ارائه دهد.
کد خبر : ۱۷۳۲۵۶
نویسنده :
یارمحمدی

طی روز گذشته نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت اصفهان با اعلام پیغام ناظر مبنی بر تعدیل با اهمیت درآمد هر سهم متوقف شد و همچنین در جریان معاملات روز جاری نماد "شاوان" نیز متوقف شد تا اطلاعات جدید به سازمان ارائه دهد. در این رابطه در بین اهالی بازار سرمایه گفته می شود وزارت نفت نرخ نفت خام این مجموعه را با تغییر قابل توجهی اعلام کرده است.

در همین ارتباط مدیر مالی شرکت پالایش نفت اصفهان در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: به تازگی وزارت نفت نرخ نفت خام عمده شرکت های پالایشی را از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه سال جاری اصلاح و به این مجموعه ها اعلام کرده است.

مهدی صرامی در ادامه افزود: نرخ های جدید اعلامی از سوی وزارت نسبت به نرخ های قبل از تغییر با اهمیتی برخوردارند.

وی در خصوص تأثیر این نرخ های جدید بر سودآوری شرکت های پالایشی خصوصاً "َشپنا" گفت: نرخ های جدید را طی نامه ای به سازمان بورس ارائه کرده ایم و سازمان نیز نماد را متوقف کرده تا تعدیل درآمد هر سهم را اعلام کنیم. سعی بر این است که اطلاعات و صورت های مالی شرکت را سریعاً به اطلاع سهامداران برسانیم تا در ابتدای هفته آتی نماد معاملاتی "شپنا" بازگشایی گردد. تأثیر این نرخ های جدی بسیار با اهمیت می باشد و انتظار تعدیل مثبت درآمد هر سهم برای سال مالی 95 این شرکت ها می رود.

صرامی در خاتمه در رابطه با ارائه اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 96 گفت: سعی داریم که حداکثر تا 15 اسفند ماه سال جاری بودجه سال 96 شرکت را روی سامانه کدال قرار دهیم اما فعلاً تا پایان یافتن محاسبات نمی توان در خصوص سودآوری این مجموعه صحبت کرد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
با سلام دو سال قبل هم اگر خاطر دوستان باشد اطلاعیه ای از وزارت نفت مبنی بر تعدیل با اهمیت نرخ خوراک ارایه شد که درست یک روز بعد دبه کردند وگفتند پشیمانیم
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱
چندین بار قبلآ گفتم سال ساله پالایشی هاست چند ماه پیش میگفتم فقط بخرید پالایشی
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
سیاست بر هست و نیست مردم سایه شومش گسترده تا جایی که ۲ساله یه مدد انواع قرص اعصاب به خاطره بچم زنده ام وگرنه .....بماند چرا تعدیل با اهمیت ۲ساله مسکوته چه کسی تاوانه روح و روان نابود شده خانواده ها را پرداخت میکنه با تعدیل با اهمیت باز هم ما با ملاکانه بی خاصیت فرسنگها فاصله داریم نهایتا به ااصله پولمون برسیم شاید ولی چه کسانی از تعدیله همه گروهها منفعت میبرند چه کسانی.