بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
مهندس کرمی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ساینا:

ارتقاء سطح کیفی محصولات و افزایش سهم حداکثری بازار هدف اصلی ماست.

یزدان کرمی که پیش از این مدیرعامل شرکت مروارید هامون از شرکت های هم گروه پاکسان بود، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ساینا از دیگر شرکت های صاحب نام این گروه صنعتی معرفی شد.
کد خبر : ۱۷۳۳۸۲
نویسنده :
قاسمی -ارسالی

پايگاه خبري تحليلي پاکسان نيوز: یزدان کرمی که پیش از این مدیرعامل شرکت مروارید هامون از شرکت های هم گروه پاکسان بود، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ساینا از دیگر شرکت های صاحب نام این گروه صنعتی معرفی شد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از پاکسان نیوز، در این مراسم معارفه که مدیران شرکت صنعتی توسعه بهشهر، شرکت مدیریت صنعت شوینده و گروه صنعتی پاکسان حضور داشتند، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ماندگار مهندس صفوی نژاد مدیرعامل قبل ساینا، طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر مهندس یزدان کرمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ساینا معرفی شد.

مهندس کرمی در مراسم معارفه خود به خبرنگار پاکسان نیوز گفت: شرکت ساینا عموماً محصولات مرتبط با نظافت خانگی را تولید می کند و به لحاظ کیفیت و خوشنام بودن توانسته است سهم قابل توجهی از بازار مصرف کشور را به خود اختصاص دهد.

مدیر عامل جدید ساینا ضمن قدرشناسی از مدیران قبلی و عموم همکاران شرکت ساینا، ارتقاء سطح کیفی محصولات و افزایش سهم بازار را از مهمترین اهداف و برنامه های جدید شرکت اعلام نمود و با پراهمیت شمردن جایگاه تحقیق و توسعه، مطالعه برروی خلق و تولید محصولات جدید و مورد نیاز مصرف‌کنندگان را از دیگر برنامه ها و اولویت های جدی شرکت ساینا دانست.

این گزارش می افزاید مهندس کرمی پیش از این مدیریت شرکت مروارید هامون را برعهده داشته و با توجه به کارنامه موفق وی در دوره تصدی شرکت مروارید هامون از جمله تولید حداکثری محصولات شوینده این شرکت و همچنین توسعه قابل توجه صادرات در کنار پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریتی، انتظار می‌رود شرکت ساینا نیز گام های بلندی درزمینه افزایش تولید و ارائه محصولات جدید بردارد.

لازم بذکر است شرکت ساینا از شرکت های بورسی خانواده صنعت شوینده است که همواره پیشاهنگ نوآوری و ارائه محصولات جدید و در تلاش برای تولید بیشتر و با کیفیت تر است. این شرکت 16ردیف کالای شوینده خانگی از قبیل مایع ظرفشویی‌گلی، پاک کننده چند منظوره رخشا، شیشه شوی‌گلی، مایعات لباسشویی سپید، نرم کننده لباس سپید، مایع دستشویی سیو و و مایع ظرفشویی پریمکس را تحت لیسانس پاکسان تولید می کند و امید می رود با حضور مهندس‌کرمی گام های شایسته‌ای جهت حفظ حقوق عموم ذینفعان این شرکت برداشته شود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر