بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
شرکت کارکزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

دور نمای مسیر حرکت قیمت در نماد "فباهنر"

یکی از نمادهایی که این روزها مورد توجه بازار قرار گرفته است و پتانسیل‌های نهفته آن هر روز در حال رمزگشایی است، نماد فباهنر است. مس شهید باهنر که به لحاظ تکنیکی نیز برای صعود بیشتر مستعد به نظر می‌رسد، در حالی کماکان مورد توجه بازار است که ....
کد خبر : ۱۷۳۴۰۲
قیمت سهام شرکت مس شهید باهنر با نماد معاملاتی "فباهنر"، در هفته‌های گذشته با رشد مناسبی همراه بوده است که توجهات بیشتری را از اهالی بازار به سمت خود طلبید و مورد اسقبال قرار گرفت.

براساس گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، اما وقتی به سراغ نمودار قیمت این نماد می‌رویم، همان گونه که در تصویر نشان داده شده است، مشاهده می‌نماییم که قیمت در تایم هفتگی، سطح مقاومتی با اهمیتی را در ۲۲۰ تومان شکسته است و از کف کانال آبی رنگ، رشد خوبی را رقم زده است و در میان مدت می‌تواند خودش را به سقف کانال که تطابق خوبی نیز با تارگت موج ۳ یا C و خط میانی چنگال نشان داده شده نیز دارد، برساند. به لحاظ زمانی نیز، کلاستر زمانی نشان داده شده، نیمه سال آینده را برا رسیدن به هدف قیمتی نشان می‌دهد.

دور نمای مسیر حرکت قیمت در نماد

اما در تصویر بعدی، مشاهده می‌نماییم که در همین چارچوب زمانی هفتگی، نمودار وضعیت کاملاً صعودی گرفته است. چیکو اسپن در فضای آزاد قرار دارد، ابر کومو صعودی است، گارد اجزای ایچی کاملاً صعودی بوده و قیمت در بالای همه اجزای ایچی قرار گرفته است.

دور نمای مسیر حرکت قیمت در نماد

در نمودار PnF در تایم هفتگی نیز مشاهده می‌کنیم که سیگنال خرید با شکسته شدن سطح مقاومتی نشان داده شده، صادر شده است و می‌توان از اصلاحات قیمت، برای ورود به معاملات خرید، بهره برد.

دور نمای مسیر حرکت قیمت در نماد

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر: مجید حصاری

اشتراک گذاری :
ارسال نظر