بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

کشتیرانی دریای خزر در تلاطم امواج

در حالی در روزهای انتهایی سال ۹۵ به تشدید رکود در بازار رسیده‌ایم که بسیاری از نمادها یا متوقف‌ هستند یا بر روی تابلو حضور دارند اما در روند افت و خیز قیمت، جریان معاملاتی‌شان چیزی بیشتر از یک توقف نیست. در این بین، شاید بررسی شرایط تکنیکی خیلی هم مورد توجه نباشد اما به هر ترتیب، نمی‌توان از پتانسیل‌های تکنیکی برخی نمادها غافل بود.
کد خبر : ۱۷۳۵۵۰
در نمودار قیمت سهام شرکت کشتیرانی دریای خزر با نماد معاملاتی حخزر در نمای هفتگی، همان طور که در تصویر نشان داده شده است، افت بیشتر قیمت با رسیدن قیمت به کف کانال نزولی نشان داده شده همراه خواهد بود. کف کانال مذکور که محدوده حمایتی مناسبی به دلیل حضور کلاسترهای فیبوناچی، توازن گام‌ حرکتی قبلی و تکمیل آرایش AB=CD می‌باشد، با پتانسیل واگرایی مثبت نیز همراه بوده و در صورت کف‌سازی قیمت در این محدوده، می‌توان در هفته‌های آینده در انتظار صعود این نماد بود.

به گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، براساس همین رویکرد است که توصیه می‌شود محدوده حمایتی مذکور را زیر نظر داشته و در صورت واکنش مثبت قیمت به این محدوده به دنبال فرصت‌های خرید باشید.

کشتیرانی دریای خزر در تلاطم امواج

جمع بندی:

قیمت در محدوده ۲۸۰ تومان با حمایت‌های بسیار مناسبی روبروست که انتظار می‌رود این محدوده حمایتی با واکنش مثبت همراه شده و قیمت این نماد را در مدار صعود قرار دهد.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر: مصطفی پازوکی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر