ميزان/ عضو هيات مديره انجمن قطعه سازان با بيان اين که صنعت قطعه‌سازي خودرو کشور از رکود خارج شده است گفت: در سال جاري بر اساس آمار وزارت صنعت،معدن و تجارت، قطعه‌سازي خودرو داخلي در بخش توليد با 40 درصد رشد همراه بوده است.

محمدرضا نجفي منش در ارتباط با تاثيرات ورود قطعه سازان خارجي به کشور اظهار کرد: اکثر قطعه‌سازان خارجي که وارد ايران مي‌شوند براي همکاري و توليد مشترک به ايران آمده از سوي ديگر اين همکاري باعث افزايش کيفي محصولات داخلي خواهد شد.

عضو هيات مديره انجمن قطعه سازان افزود: ورود قطعه‌سازان از کشورهاي اروپايي و مطرح در صنعت خودرو به کشور و همکاري آن‌ها با قطعه‌سازان داخلي موجب افزايش رضايت مردمي از توليدات داخل خواهد شد.

وي با بيان اين که در سال جاري صنعت قطعه‌سازي داخلي با 40 درصد رشد همراه بوده، گفت: در سال جاري بر اساس آمار وزارت صنعت، قطعه‌سازي کشور از رکود خارج شده و با رشد توليد 40 درصدي همراه بوده است.

نجفي منش، گفت: قطعه‌سازي داخلي در بحث کيفيت با رشد مناسبي همراه بوده و با توجه به اضافه شدن خودروهاي جديد به صنعت خودرويي کشور با توجه به توان قطعه‌سازان قطعات مورد نياز اين خودروها را در داخل توليد مي‌کنيم.

عضو هيات مديره انجمن قطعه سازان با اشاره به قراردادهاي جديد در صنعت قطعه‌سازي، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعه‌هاي زيادي با ايران وارد مذاکره شده‌اند و بعضا خبر نهايي شدن آن‌ها منتشر مي‌شود همان‌گونه که در روزهاي گذشته خبر نهايي شدن قرارداد قطعه‌سازان آلماني نهايي اعلام شده است.

وي در انتها تصريح کرد: قطعه‌سازان خارجي در صورتي که براي سرمايه‌گذاري مشترک به ايران بيايند با آن‌ها مذاکره مي‌شود و در صورت پذيرش شرايط کشورمان، وارد فعاليت و توليد قطعات در ايران خواهيم شد.