بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷
کد خبر : ۱۷۳۶۹۴


پایگاه خبری تدبیر تازه- ششمین همایش تخصصی معاونت حقوقی با حضور مدیرعامل بانک قوامین ، قائم مقام مدیرعامل و معاون حقوقی بانک با موضوع نقش حقوق بانکی در تحقق اقتصاد مقاومتی طرح ریزی شده در تاریخ ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه در سالن اجتماعات باشگاه پاس قوامین و با حضور کلیه مدیران حقوقی سراسر کشور برگزار گردید.
به گزارشپایگاه خبری تدبیر تازه:مدیرعامل محترم بانک قوامین در جمع مدیران حقوقی اظهار داشتند : شناخت همه ذی نفعان و ذی حقّان بانک قوامین از اولویت های مهم است. چرا که رعایت حقوق ذی حقّان و ذی نفعان امری و اجب و ضروری است. ایشان افزودند: از جمله این ذی نفعان سپرده گذاران ، سهامداران و تسهیلات گیرندگان می با شند. ایشان مهم ترین ذی حقّان بانک را کارکنان خدوم بانک دانستند و گفتند وظیفه خطیر حفظ و احقاق حقوق بانک و کلیه ذی نفعان بعهده کارکنان است و تأمین تمام خواسته های بحق کلیه ذی نفعان یکی از دغدغه های مهم ما در مدیریت بانک است. ایشان با تأکید بر نقش مهم و پر اهمیت مدیران حقوقی در سراسر کشوردر جهت حفظ و احقاق حقوق بانک ایجاد آرامش خاطر برای ذی نفعان و مراقبت از تغییرات محیطی با پیش بینی مدبرانه و تقویت عقل حقوقی بانک و بکارگیری این عقل حقوقی در جهت جلوگیری از هزینه های تلف شده وظیفه مهم همکاران حقوقی دانستند. ایشان در پایان سخنانشان ضمن تشکر از زحمات و اقدامات صورت گرفته در معاونت حقوقی و تلاش های انجام شده در مدیریت حقوقی استان ها تأکید نمودند که مشاوره به همکاران و ذی نفعان بانک یکی از انتظارات مبین و مشخص از مدیران حقوقی است.
گفتنی است در این که به پاس زحمات و فداکاری های گذشته مسئولین حقوقی بانک در این مراسم از جناب آقای مجید یگانه دیزجور وجناب آقای فریدون جلیلی و جناب آقای مهرداد مرادخانی در سنوات گذشته با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود قدردانی شد.
دکتر نجف پور: حوزه های تخصصی باید جهت اجرای سند تحول اقدامات اساسی انجام دهند. ایشان گفتند حوزه های تخصصی بانک در شعبه و ستاد بانک باید با شناخت اهداف راهبردی نقش خود را در جهت اجرائی نمودن سند تحول بیابند و با طرح ریزی و برنامه ریزی مدون چگونگی انجام فعالیت ها و ریز فعالیت ها را مدیریت نمایند.
همچنین اشاره کردند که برگزاری چنین همایش های تخصصی در راستای سند تحول بانک و هنگام با سیاست های سند تحول بانک می باشد چرا که ایجاد مفاهمه واحد و ادبیات غالب منجر به ایجاد مطالبه عمومی جهت اجرای سند تحول شود.
همچنین ایشان در بخشی از سخنانشان اشاره کردند که شروع و ابتدای امر برای سند تحول و تحول بنیادین معرفت به خود و خودشناسی می باشد. یکی از بدیهی ترین مسائل شناخت مسائل و مشکلات ، نقات ضعف و قوت ، تهدید ها و فرصت ها می باشد. یکی دیگر از مباحث مهم در این عرصه مدیریت اقتضائی می باشد که باید حسب زمان و مکان مشخص تصمیم گرفته شود.
همچنین ایشان به آسیب های عدم اجرای سند تحول به علل و عوامل آن پرداختند و اشاره کردند که مدیران حقوقی سراسر کشور به عنوان یک مجموعه تخصصی نقش بسیار مهمی در اجرای سند تحول دارند و حفظ و احقاق حقوق میلیون ها ذی نفع جزو وظیفه اصلی این مدیران محسوب می شود. ایشان نیز در پایان سخنانشان با تقدیر و تشکر از برگزاری این همایش و اقدامات خوب مدیران حقوقی سراسر کشور و معاونت حقوقی بانک ابراز امیدواری کردند آینده روشنی در انتظار قوامین خواهد بود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر