بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
از امروز برگزار می شود؛

نمایشگاه فاينكس 2017 با حضور 360 شرکت

طبق زمان بندي هاي اعلامي نهادهاي مختلف صنعت مالي شركت كننده در اين رويداد بزرگ، برنامه هاي متعدد و متنوعي پيش بيني شده تا نظر مخاطبان مختلف را برآورده سازد.
کد خبر : ۱۷۴۰۷۸
نویسنده :
کیوان فر

دهمين نمايشگاه بورس، بانك و بيمه از روز جاري با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، علي طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه، ولي اله سیف، رییس کل بانک مرکزی، عبدالناصر همتی، رییس کل بیمه مرکزی، شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعي از مديران و مسئولان ارشد حوزه اقتصادي و صنعت مالي كشور در محل دايمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آغاز به كمار مي كند. نمايشگاه بين المللي تهران از امروز در حالي شاهد آغاز به كار فاينكس 2017 است كه امسال رويداد فين استارز نيز همزمان با آن براي دومين سال متوالي برگزار مي شود.

به گزارش بورس نيوز، در دهمين دوره نمايشگاه كه از امروز با حضور مقامات ارشد اقتصادي و مالي كشور آغاز به كار مي كند و تا تاريخ 29 فروردين ماه جاري برپا است، بیش از 360 شرکت در فضایی بالغ بر 16 هزار متر مربع حضور دارند.

اين نمايشگاه که به عنوان بزرگترين رويداد ايراندر زمينه بورس، بانک و بيمه محسوب مي شود، با حضور جمع كثيري از شركت هاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه بورس، بانک و بيمه برپا مي شود و فرصت بسيار مغتنمي است تا شركت هاي فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازديد دست‌اندركاران و متخصصان اين عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين عرصه، فعاليت ها و نوآوري هاي آتي خود را معرفي نمايند.

مهمترين برنامه هاي دهمين دوره نمايشگاه بورس

طبق زمان بندي هاي اعلامي نهادهاي مختلف صنعت مالي شركت كننده در اين رويداد بزرگ، برنامه هاي متعدد و متنوعي پيش بيني شده تا نظر مخاطبان مختلف را برآورده سازد.

بدين ترتيب برگزاري نشست ها، كارگاه ها و پنل هاي تخصصي، ميزگردها و جلسات پرسش و پاسخ مختلف با حضور اساتيد و كارشناسان، برپایی تریبون آزاد اندیشی، رونمایی از سامانه جدید تالار مجازی، تجلیل از پیشکسوتان بازار سرمایه، رونمایی از کتاب تاریخچه بورس و برگزاری مسابقاتی همچون بورس کاپ و دیوار معما و برگزاری نمایشگاهی از کتب منتشره توسط انتشارات بورس از جمله برنامه هاي دهمين نمايشگاه است.

فاينكس 2017 ميزبان نسل جوان

همچنين در فاینکس 2017 نیز همانند سال های گذشته، فضایي گسترده برای حضور دانش آموزان به منظور آشنایی با مفاهیم مالی و اقتصادی شامل بورس بانک و بیمه در نظر گرفته شده است. این برنامه ها شامل برگزاری کارگاه آموزشی با همکاری شرکت بورس تهران، بازدید از بانک ها، نهادهای بازار سرمایه و شرکت های بیمه، بازی های فکری و منچ پارکی، نمایش عروسکی مفرح و شاد با مضمون مفاهیم مقدماتی مالی و برگزاری جشنواره بزرگ نقاشی توسط شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس خواهد بود.

با هدف توسعه فرهنگ سهامداری و سرمایه­ گذاری برای آینده­ سازان و نسل جوان و نوجوان کشور نيز برنامه هاي مجزايي در غرفه نوجوانان در فاينكس 2017 ترتيب داده شده است.

شناسایی نیازهای آتی بازار سرمایه، يك هدف مهم براي حضور استارتاپ هاي مالي

در بخش فين استارز 2017 نيز استارتاپ‌هایی که به دنبال سرمایه‌گذار هستند، حضور پیدا مي کنند و براي جذب سرمايه گذار به معرفي طرح ها و ايده هاي خود در حوزه تكنولوژي مي پردازند. شناسایی نیازهای آتی بازار سرمایه و ارايه پاسخ برای حل مشکلات احتمالی این بازار، از جمله اهداف اصلی استارتاپ‌های مالی است. از طرف دیگر، معرفی استارتاپ‌ها به نهاد ها و سازمان‌های حامی و سرمایه گذار می تواند به تامین مالی این پیشروهای اقتصادی منجر شود.

در همين راستا، كليه علاقمندان و فعالان در اين حوزه مهم و كليدي مي توانند در تاريخ 26 الي 29 فروردين ماه 1396 از ساعت 9 صبح تا 17 در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران از غرفه ها بازديد كنند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر