بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس در گفتگو با بورس نیوز خبر داد:

اعلام موضع سازمان بورس در قبال ناشر«های وب» تا چند روز آینده

علیزاده با بیان اینکه پاسخ جامعه حسابداران رسمی روز ۲۷ اسفند به سازمان بورس رسیده است ،گفت: ‌پرونده ناشر «های وب» در حال بررسی است و فعلاً نمی توان چیزی گفت.
کد خبر : ۱۷۴۶۷۸
مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس پیرامون آخرین اقدام های صورت گرفته برای بازگشایی نماد معاملاتی شرکت داده گستر عصر نوین به خبرنگار بورس نیوز  گفت: پاسخ جامعه حسابداران رسمی روز ۲۷ اسفند به سازمان بورس رسیده است و در چند روز آینده موضع سازمان بورس در این زمینه اعلام خواهد شد.
محمد علیزاده، در پاسخ به خبرنگار بورس نیوز مبنی بر اینکه احتمال تعدیل منفی سود سال اخیر صورت های مالی «های وب» تا چه حد قابل اتکا است، عنوان کرد: ‌پرونده ناشر «های وب» در حال بررسی است و فعلاً نمی توان چیزی گفت که به محض تکمیل شدن و بررسی مفاد آن به اطلاع عموم  خواهد رسید.
این مقام مسئول در مورد کلیت پاسخ جامعه  حسابداران رسمی در مورد صورت های مالی شرکت داده گستر نوین نیز گفت: «در شرایط کنونی نمی توان چیزی گفت و تا یکی دو روز آینده باید منتظر ماند.»
به گزارش بورس نیوز نماد معاملاتی «های وب» از تاریخ 21 آذر ماه 1396 تا کنون به دلیل آنچه که ابهام نسبت به شفافیت اطلاعات عنوان شده از سوی سازمان بورس متوقف شده است.
ناشر «های وب» با سرمایه 400 میلیارد تومانی پس از اعلام آمادگی خود برای خرید سهام گروه پارسان لین و بازگشایی نماد معاملاتی آن با دستیابی به ارزش بازاری حدود دو هزار و یکصد میلیارد تومانی ،پس از گذشت چند روز به دلیل ابهام در شفاف سازی ها و تا زمان تحقق برنامه خرید سهام گروه پارسان لین با توقف نماد معاملاتی خود تا کنون مواجه شده است.
این در حالی است که برخی خبرهای تایید نشده در روزهای گذشته از احتمال بازگشایی نماد معاملاتی این شرکت طی روز جاری حکایت داشته است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
ناشر «های وب» با سرمایه 4 میلیارد تومانی ...
تعداد سهام 4 میلیارد نه سرمایه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
مطمنا بالای 1000 تومان بازگشایی خواهد شد و به زودی به 2000تومان خواهد رسید