بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
آمار سال ۹۶ تالار شیشه‌ای نشان داد:

افزایش سرمایه ۱۰۹هزار میلیارد ریالی ناشران بورسی

بیش از ۱۰۹ هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه سال گذشته در بورس اوراق بهادار تهران به ثبت رسید.
کد خبر : ۱۷۴۷۵۰
به گزارش بورس نیوز، تازه ترین آمارهای منتشر شده نشان می دهد در سال ۹۶ بالغ بر ۱۰۹ هزار و ۲۶۳میلیارد و ۶۷ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۱۷ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال از طریق جایزه و ۹۱ هزار و ۹۸۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.

بر این اساس در اسفندماه گذشته ۴ هزار و ۸۱۱ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۹۱۹ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۳ هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.

همچنین در بهمن ماه سال گذشته نیز ۲ هزار و ۴۰ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که این میزان افزایش سرمایه از طریق حق تقدم بوده است. بر اساس این گزارش، در نخستین ماه زمستان سال ۹۶ هم ۵ هزار و ۹۸۴ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۷۴۸ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۵ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است. این در حالی است که هیچ‌گونه افزایش سرمایه‌ای در آمار آذرماه شرکت بورس به ثبت نرسیده است.

علاوه بر این در آبان پارسال ۱۴ هزار و ۸۹۷ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۱۵۰۶ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۱۳ هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.

افزون بر این، در نخستین ماه پاییز ۹۶  هم ۳۸ هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۴۲۹ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۳۸ هزار و ۲۷ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.

این گزارش می افزاید: در شهریور ماه سال گذشته نیز یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۶۰۰ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.

از سویی دیگر، در مردادماه پارسال نیز ۹ هزار و ۵۸۵ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۹ هزار و ۷۲۰ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال آن از طریق جایزه و ۴ هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.

همچنین در تیرماه سال ۹۶ هم ۱۱ هزار و ۵۳۲ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۳۰ هزار میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۱۱ هزار و ۵۰۲ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.

بر اساس این گزارش، در خردادماه سال گذشته ۵ هزار و ۱۰۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۸۲۷ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۴ هزار و ۲۷۹ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.

در عین حال، در اردیبهشت پارسال نیز ۳ هزار و ۳۴ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۸۵۰ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۲ هزار و ۱۸۴ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.

به گزارش ایبنا، بر اساس این گزارش؛ در فروردین سال ۹۶ نیز ۶ هزار و ۹۱۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که ۹۵۰ میلیارد ریال آن از طریق جایزه و ۵ هزار و ۹۶۵ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر