بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
پرداخت تسهیلات ازدواج در صندوق کارآفرینی امید رشد ۱۶۰۰ درصدی داشته و ۷۸ درصد تسهیلات این صندوق در مناطق روستایی پرداخت شده است.
کد خبر : ۱۷۴۸۱۱
به گزارش بورس نیوز، عبدالرضا عزیزی - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی - امروز در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی این صندوق با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید موفق به جلب اعتماد مردم و نمایندگان آنها در مجلس شده است، گفت: اولین مورد شناسنامه دار شدن و تعیین وضعیت حقوقی صندوق بود که با پیگیری‌های مدیرعامل صندوق به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی هویت پیدا کرد.

وی افزود: در این مدت با مدیریت خوب تمامی مدیران صندوق و بازگشت اقساط 5500 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد که حدود ۷۸ درصد آن در مناطق روستائی و مستضعف بوده است و در مجموع نیز صندوق نسبت به سنوات گذشته ۸۰ درصد رشد در پرداخت تسهیلات داشته است که این بسیار ارزشمند است.

او با اشاره به حساسیتهای پرداخت تسهیلات ازدواج به رشد ۱۶۰۰ درصدی پرداخت این تسهیلات در صندوق اشاره کرد و آن را نتیجه برنامه سازی و برنامه ریزی مناسب بازوان اجرایی صندوق عنوان کرد.

عزیزی همچنین به کاهش نیروی انسانی صندوق در طی این سالها اشاره کرد که با رضایت کامل کارکنان و دریافت تسهیلات کارآفرینی انجام شده است.

بر اساس اطلاعات سایت صندوق کارآفرینی امید، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور ما نزدیک به دو میلیون و ۵۵۰ هزار کارمند وجود دارد، یعنی به ازای هر ۳۰ نفر یک کارمند، در مقابل ژاپن با ۱۲۸ میلیون نفر جمعیت، ۳۵۰ هزار کارمند دارد یعنی به ازای هر ۳۰۰ نفر یک کارمند است.

او افزود: هم اکنون هشت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر کارمند و مستمری‌بگیر کشوری و لشگری داریم و باید روشی پیدا کنیم تا بتوانیم با جلب رضایت کارمندان، تعداد کارمندان دولت را کم کرده و راندمان خدمات به کارمندان باقی مانده را بالا ببریم.

او تصریح کرد: جایگاه صندوق کارآفرینی امید در مجلس خیلی خوب هست و به خاطر جلب اعتماد مردم و نمایندگان آنها، صندوق در کنار سایر بانک های عامل به منظور پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی برلزوم ایجاد دفاتر صندوق در روستاها و بخشهای بزرگ به منظور دستیابی به خدمات صندوق در پایین‌ترین سطوح تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین قدس محلاتی ـ عضو هیأت مدیره صندوق کارآفرینی امید نیز با اشاره به همزمانی آغاز سال ۹۷ با ماه رجب، موفقیت های صندوق را حاصل تلاش بی وقفه همکاران در کل کشور دانست و از مدیران استانی و ستادی صندوق خواست همانند گذشته در خدمت به مردم پرتلاش عمل کنند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت:

پیگیری وام ازدواج 30 میلیون تومانی در بودجه 98

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

گزارش تخلف صندوق کارآفرینی امید به مجلس رسید

ارسال نظر