بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
كارشناس بازار سرمايه در گفت‌وگو با بورس نيوز:

دلار تك‌نرخي به نفع بازار نيست/ ليدرهاي جديد بورس با ارز ٤٢٠٠توماني

نوید خاندوزی در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز در مورد تاثیر تک نرخی شدن ارز و تاثیر ارز ۴۲۰۰ تومانی بر سودآوری شرکت های بورسی گفت: تاثیر این موضوع بر بازار سرمایه چندان مثبت به نظر نمی رسد.
کد خبر : ۱۷۴۸۳۲
به گزارش بورس نیوز، خاندوزی ادامه داد: بورس ما بیشتر بر شرکت های صادرکننده شکل گرفته است  تاثیر دلار تک نرخي در نگاه اول مثبت نیست ولی باید منتظر ماند و دید دولت در طرحی که ارائه داده و همه را به فروش ارز ۴۲۰۰ تومانی ملزم کرده است چه مقدار موفق خواهد بود  و تا چه حد خواهد توانست این تصمیم را عملیاتی کند.

وی افرود: در مجموع فضاي کلی بازار در روزهای ابتدایی یعنی امروز و هفته آینده اینطور پیش بینی می شود که شرکت های پتروشیمی فولادی و سنگ آهن فلزات و گروهی از معدنی ها متضرر می شوند و گروه قندی ها، پالایشی ها و خودرویی ها هم جزء گروه های هستند که احتمالا از این تصمیم گیری دولت منتفع خواهند شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
شعبده بازی از جنس دولتی

براساس بررسی های صورت گرفته، دولت توانست با یک چشم بندی بسیار ساده و از طریق افزایش نرخ دلار به ۴،۲۰۰ تومان، فقط ظرف یکروز معادل ۱۷،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ (۱۷هزارمیلیارد) تومان درآمد کسب کرده و بدینوسیله کل کسری بودجه امسال و خطوط اعتباری بدهی بانکها و موسسات مالی غیرمجاز را جبران نماید!