بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
دولت فرانسه امروز (شنبه) اعلام کرد: اگر سوریه بار دیگر از "خط قرمز شیمیایی" عبور کند، در حمله به اهداف در این کشور تردید نمی‌کنیم.
کد خبر : ۱۷۴۹۴۶
به گزارش بورس نیوز، دولت فرانسه اعلام کرده که در حال حاضر به دنبال حمله جدیدی علیه اهداف سوری نیست و به دنبال از سرگیری مذاکرات صلح در سوریه از طریق گفتگو با روسیه است.

ژان ایو لودریان، وزیر امور خارجه فرانسه به شبکه تلویزیونی بی.اف.ام گفت: به اهدافی که در سوریه می‌خواستیم، رسیدیم. اما اگر باز هم به خطوط قرمز مربوط به استفاده از سلاح شیمیایی بی اعتنایی شود، حمله دیگری صورت می‌دهیم. به نظرم درسی که باید گرفته می‌شد، گرفته شده است.

لودریان در یک بیانیه تلویزیونی گفت: این اقدام در انجام حملات هوایی علیه مواضع سوری مناسب و هدفمند بود. این حمله علیه متحدان بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه یا جمعیت غیرنظامی نبود.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، وی ادامه داد: فرانسه به دنبال ابتکارهای عمل جدیدی برای یافتن راه حل بحران در سوریه است. پاریس با تمامی کشورها همکاری می‌کند و هیچ تغییراتی در سفر برنامه ریزی شده ماکرون به روسیه که قرار است ماه آتی میلادی صورت گیرد، به وجود نیامده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر