بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از فردا در تهران آغاز می‌شود.
کد خبر : ۱۷۴۹۸۵
به گزارش بورس نیوز، یاسر فلاح، از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه از فردا دوشنبه 27 فرودین ماه خبر داد و افزود: این نمایشگاه با حضور 392 شرکت در بیش از 30 هزار متر مربع در تهران آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ماموریت‌ شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در راستای آموزش و فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و  ارائه خدمات رسانی به بازار سرمایه ایران، عنوان کرد: این شرکت در تالار فرهنگ اقدام به مرور تاریخچه بازار سرمایه نموده و علاوه بر آن جهت آشنایی عموم سرمایه گذاران بازار سرمایه 14 اینفوگرافی با محوریت آشنایی با بورس‌ها و بازارها را تهیه نموده است.

به گفته وی در این نمایشگاه جهت آشنایی با بورس های مطرح دنیا و کشور ، فیلم هایی 360 درجه ای تهیه شده که با دستگاه های مخصوص vrbox قابل مشاهده خواهد بود.

فلاح با بیان اینکه شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به عنوان مرجع آموزش و فرهنگ سازی حوزه بازار سرمایه در راستای ماموریت های محوله، آموزش از سنین پایه را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ،عنوان کرد: این شرکت در حوزه کودک و نوجوان اقدام به برپایی غرفه ای مخصوص آن ها کرده که در 4 بخش "سالن سینما"، "معرفی بورس، بانک و بیمه"، "استعداد یابی" و "آتلیه عکس" بازار سرمایه ایران آموزش داده می شود.

وی افزود: این شرکت هم چنین در غرفه بومی نو فین تک کسب و کارهای آینده دانش آموزان را آموزش می‌دهد و آن ها را به نوشتن بوم های کسب و کار تشویق می نماید. در این فین تک دانش آموزی به برترین ایده ها جوایزی را اهدا می شود و در عیم حال پیک ویژه کودکان نیز توزیع می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس ششمین دوره گرامی داشت پی شکوستان بازار سرمایه با حضور افراد باسابقه و پیشکوست را از دیگر اقدام ها در طول برگزاری نمایشگاه بورس اعلام کرد و افزود:این شرکت هم چنین سالانه با موسسات، سازمان ها، مراکز دانشگاهی اقدام به امضای تفاهم نامه هایی می کند که سه مورد از آن ها در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه رو نمایی می شود. عمده این تفاهم نامه ها در راستای گسترش فرهنگ بازار سرمایه بوده و دو تفاهم نامه پس از امضا از همان دوره نمایشگاه عملیاتی می شود و نتایج آن به اطلاع عموم می رسد.

به باور فلاح یکی از روش های آموزش و فرهنگ سازی به ویژه در حوزه مالی، برپایی مسابقاتی با محوریت دوره های مالی می باشد در همین زمینه در فاینکس 2018 دو مسابقه دیوار معما و بورس کاپ از جانب شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس با هدف توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری برگزار می شود.

علاوه بر موارد فوق در این نمایشگاه رویداد ICMTALK با محوریت به اشتراک گذاشتن یک رویداد یا تجربه برگزار می شود که در آن افراد مسئول و دانشگاهی در بازار سرمایه ایران و جهان از تجربیات خود می گویند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه علاوه بر معرفی قابلیت های نهادهای مالی داخلی و خارجی به دنبال بین المللی نمودن صنعت مالی کشور نیز می باشد، عنوان کرد: بر این اساس برای نخستین بار در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه  از شرکت های فعال در صنایع بانک، بورس و بیمه دعوت شد تا در دوره آموزشی که توسط دو شرکت بزرگ بین المللی برگزار می شود، شرکت نمایند و مسائل روز دنیا در این دوره ها با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود.

به گزارش فارس، فلاح در خاتمه گفت: یکی از برنامه های این دوره از نمایشگاه، برگزاری عصرانه کاری و ایجاد فضای گفتگو برای فعالان بازار مالی کشور است. حاضرین در این برنامه بدون هیچ گونه واسطه ای مسائل و امور مربوط به حیطه کاری خود را با یک دیگر به اشتراک می گذارند که از این حیث می توان این رخداد را مهم ترین رخداد این دوره از نمایشگاه تلقی نمود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب «سواد مالی شخصی»

در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب «سواد مالی شخصی»

ارسال نظر