بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی از اجرای طرح بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و فریلنسرها خبر داد.
کد خبر : ۱۷۵۰۲۲
به گزارش بورس نیوز، رضا الفت نسب درباره وضعیت بیمه برای استارت آپ‌ها گفت: اتحادیه کسب و کارهای مجازی با حمایت اتاق اصناف ایران با سازمان بیمه تامین اجتماعی در زمینه بیمه افراد فریلنسر و دورکار به توافق رسیده است تا فرآیند خود بیمه‌ای برای این قشر از فعالان حوزه فضای مجازی انجام شود.

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی ادامه داد: افرادی که به صورت فریلنسر و دورکار در فضای مجازی فعالیت دارند از جمله رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و شاغلان دورکار می‌توانند از اواخر فروردین ماه از بیمه تامین اجتماعی با شرایط ویژه استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی با بیان این که بیمه بزرگترین مشکل سد راه شرکت‌های استارت آپی است، اظهار داشت: آیین نامه بیمه برای استارت آپ‌ها ایجاد شده است و با رییس کل بیمه مرکزی در زمینه رفع مشکل بیمه به عنوان بزرگترین مشکل استارت آپ‌ها در کشور توافقاتی حاصل شده است و این امید وجود دارد تا مشکل بیمه با پیگیری مجموعه دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به زودی رفع شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲
صدور جواز کسب تاکسیرانی برای افراد بازنشسته و چندشغله ممنوع شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
آقا صبح تا ظهر مهماندار هواپیماست ولی بعد از ظهر راننده اسنپ است (شغل دوم )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
سازمان تامین اجتماعی باید از سازمان برنامه و بودجه استعلام کند که راننده اسنپ هیچ شغل دولتی نداشته باشد و منبع درآمد او صرفا از طریق مسافرکشی باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
اتاق اصناف کشور و مجمع امور صنفی شهرستانها قبل از صدور پروانه کسب برای افراد باید عدم اشتغال دولتی افراد را از سازمان برنامه و بودجه استعلام کند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
بیمه قالیبافان هم