بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه با حضور 392 شرکت داخلی و خارجی امروز (دوشنبه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
کد خبر : ۱۷۵۰۲۴
به گزارش بورس نیوز، آئین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه(فاینکس 2018) امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و شماری از مسوولان ارشد صنعت مالی و بانکی برگزار شد.

392 شرکت و موسسه داخلی و خارجی از کشورهای عراق، عمان،‌ ترکیه، امارات، سوییس، سوئد، انگلیس و روسیه در نمایشگاه فاینکس 2018 حضور دارند.

علاوه بر این، ارکان بورس همچون شرکت بورس، بورس کالا،‌ فرابورس، بورس انرژی و شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه، شرکت های کارگزاری و تامین سرمایه و مشاوران سرمایه گذاری و دیگر شرکت های مرتبط با بازار سرمایه نیز در این رویداد حضور فعالی دارند.

در حاشیه این نمایشگاه سومین رویداد فین استارز نیز با مشارکت استارتاپ ها و فین تک های مالی برگزار می شود.

فین استارز، بزرگترین رویداد استارت‌آپ‌های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقاست. در این رویداد صاحبان استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، فرشتگان سرمایه‌گذار و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه مجالی برای شبکه‌سازی، دیالوگ سازنده‌، معرفی ایده‌ها و فرصت‌آفرینی در فضایی تعاملی پیدا می‌کنند. این رویداد که ترکیبی از فضای نمایشگاهی، میزگردهای تخصصی، رقابت استارت‌آپی، فضای شبکه‌سازی، جلسات تخصصی مشاوره، کارگاه‌های آموزشی و جلسات B2B است، فرصتی بی‌نظیر برای صاحبان ایده، استارت‌آپ‌های حوزه فین‌تک، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و فعالان حوزه سرمایه‌گذاری فراهم می‌آورد تا با تعامل هدف‌مند و سازنده به شبکه‌سازی، یادگیری، شناسایی و بررسی چالش‌ها و روندهای مطرح در این صنعت نوظهور و اثرگذار در اقتصاد جهانی بپردازند.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه تا 30 فروردین ماه از 9 صبح تا 17 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ICT گفت:

ایجاد شاخص نوآوری برای آسودگی سرمایه گذاران

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ICT گفت:

ایجاد شاخص نوآوری برای آسودگی سرمایه گذاران

ارسال نظر