بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
رییس سازمان بورس در پاسخ به یکی از سهامداران "های‌ وب" در خصوص بسته بودن نماد این شرکت در بورس توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر : ۱۷۵۰۲۹
به گزارش بورس نیوز، شاپور محمدي در پاسخ به برخي اعتراض ها در اين آيين به توقف نماد معاملاتي هاي وب گفت: در مورد نماد "های وب " لازم است تغییراتی در صورت های مالی آن انجام شود تا این نماد بازگشایی شود.

در مورد نماد آکنتور نیز سهام حدود ۴۰۰۰ هزار نفر از سهامداران با قیمت ۲۱۰۷ تومان خریداری شده است و پیگیری های قضایی این نماد نیز ادامه دارد.

در مورد نمادهای بانکی نیز سال گذشته شاهد بازگشایی نماد بانک صادرات تجارت و پارسیان بودیم و امیدواریم امسال بتوانیم نماد بانک پاسارگاد را نیز بازگشایی کنیم.

حمایت از کالای ایرانی از طریق کاهش تامین مالی و کاهش نرخ انتشار اوراق

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در‌خصوص حمایت از کالای ایرانی از طریق کاهش تامین مالی  گفت: نظام تامین مالی به بانک و بورس و بیمه باز می گردد و عملکرد این سه رکن عملیاتی بودن و‌ توسعه بازار در اقتصاد ایران را به نمایش می گذارد.

وی تاکید کرد: میزان هماهنگی در این ارکان بسیار مرتبط بوده ضمن آنکه باید میزان تناسب و رشد این ارکان نیز مهم تلقی شود.

محمدی افزود: رشد تدریجی بازار بیمه اجازه می دهد که این صنعت بتواند نقش خود را در این بازار ایفا کند و در سال ۹۶سرعت رشد بیمه حفظ شد و ‌۲۶ درصد شاهد رشد بوده ایم و نسبت به جی دی پی به ۲.۳درصد رسیده است.

در این سال رشد بیمه های عمر که یکی از منابع و ابزارهای مالی، رشد مناسبی را که ۳۰درصد بوده طی کردند که به نسبت سال گذشته ۱۰درصد کاهش داشته و علت آن کاهش نرخ سپرده گذاری بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توسعه بیمه ها منابع خرد به منابع با ثبات سرمایه کشور تبدیل می شود و سیاست بیمه مرکزی رشد ۵۰درصدی سهم بازار در پرتفوی بیمه عمر در کشور است.

محمدی در پایان اضافه کرد: وقت آن است که اوراق بهادار بیمه ای عملیاتی شود و دلیل آن حجم بیمه های عمر و حوادث طبیعی است و در کشورمان به علت سطح پایین بودن بیمه زلزله باعث شده جذابیت ها کم باشد که با تاسیس شرکت واسط در این حوزه کار در این زمینه آغاز شده و از طرف دیگه ابزار خوبی برای سرمایه گذاران نیز تهیه شده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ناظر بازار اعلام کرد:

توقف نماد معاملاتی «های وب»

ناظر بازار اعلام کرد:

توقف نماد معاملاتی «های وب»

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳
بالاخره کی باز میشود ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
قرار بود هفته گذشته این نماد باز شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
توقف نمادهای بورسی بیش از یک ماه باعث بی اعتمادی سرمایه گذاران به بازار سرمایه میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶
خدا رو شکر...