بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تاکنون سهام عدالت توسط ۲۸ بانک برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان واریز شده و ۵ تا ۶ بانک باقی مانده که طی روزهای آینده واریز خواهد شد.
کد خبر : ۱۷۵۳۰۳
به گزارش بورس نیوز، سید جعفر سبحانی، با اشاره به تداوم واریز سود سهام عدالت اظهارداشت: از ۲۰ گروهی که در مجموع مشمولین سهام عدالت هستند با ۱۹ گروه تسویه حساب کرده‌ایم. وی با بیان اینکه در حال حاضر گروه بیستم باقی مانده است که شامل کارمندان اجرایی دستگاه‌های دولتی، بازنشستگان کشور و لشکری و تامین اجتماعی هستند، گفت: تسویه حساب این گروه از آخرین روز اسفندماه سال ۹۶ آغاز شده و به مرور در حال واریز سود هستیم.

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: به دلیل اینکه بعضی از شرکت‌های سرمایه پذیر تا پایان خرداد ماه نیز برای واریز سود سهام عدالت فرصت دارند، این واریز ها به صورت یکجا انجام نشده و هر سودی که از این شرکت‌ها گرفته شود که قابلیت توزیع داشته باشد این اتفاق خواهد افتاد.

سبحانی تصریح کرد: تاکنون سهام عدالت توسط ۲۸ بانک برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان واریز شده و ۵ تا ۶ بانک باقی مانده که طی روزهای آینده واریز خواهد شد. وی افزود: با واریز سود در این چند بانک باقی مانده با همه گروه‌های بیست‌گانه تسویه حساب کامل خواهد شد و تنها مشمولانی باقی خواهند ماند که بعد از تاریخ واریز سود هر گروه شبای جدید را وارد کرده‌اند که امیدواریم سود سهام عدالت این افراد نیز تا پایان اردیبهشت ماه واریز شود.

بر اساس گزارش ایبنا، مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی پیش‌بینی کرد که تا پایان اردیبهشت یا خرداد ماه با همه مشمولان تسویه حساب کامل شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر