بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
وراث مشمولین سهام عدالتی که قبل از پرداخت سود، فوت شدند و سود مالی سال ۱۳۹۵ را دریافت نکرده‌اند، از اوایل تیرماه سال جاری به بعد سود خود را به صورت کامل دریافت خواهند کرد.
کد خبر : ۱۷۵۷۴۲
به گزارش بورس نیوز، سازمان خصوصی‌سازی از اواخر سال ۱۳۹۶ شروع به پرداخت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ کرد وتا قبل از اتمام سال ۱۳۹۶ سود ۱۹ گروه از ۲۰ گروه مشمول سهام عدالت را پرداخت کرد.

از ابتدای سال ۱۳۹۷ نیز پرداخت سود آخرین گروه از مشمولان سهام عدالت آغاز شد و تا روز گذشته سود تمام افرادی که تا بهمن ماه ۱۳۹۶ شماره شبای حساب بانکی خود را به سامانه اعلام کرده‌اند پرداخت شد.

عده‌ای بعد از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ شماره شبای بانکی خود را وارد سامانه کردند و عده‌ای نیز با اینکه قبل از بهمن ماه شماره حساب اعلام کرده بودند شماره شبای بانکی شان با اطلاعات مشمول تناقص داشته یا شماره حساب مسدود شده بود.

سود این گروه‌ها و مشمولینی که شماره شبای خود را تا اسفندماه ۱۳۹۶ اعلام نکرده‌اند یا اعلام کرده‌اند ولی شماره شبا به هر دلیلی تایید نشده،  در صورت اعلام شماره شبای بانکی خود به سامانه سهام عدالت، پس از تائید شماره شبا اعلام شده از سوی بانک‌های عامل، تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۷ پرداخت می‌شود.

بر اساس گزارش ایسنا، نکته مهم دیگر اینکه عده‌ای از مشمولان سهام عدالت فوت شده‌اند. وراث مشمولین متوفی که سود مالی سال ۱۳۹۵ را دریافت نکرده‌اند، از اوایل تیرماه به بعد سود خود را به صورت کامل دریافت خواهند کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر