بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش باران و انسداد 4 محور به دلیل آبگرفتگی در استان اصفهان خبر داد.
کد خبر : ۱۷۵۷۴۹
به گزارش بورس نیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج- قزوین سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: آزادراه‌های قم- تهران، کرج- تهران، و ساوه- تهران نیز ترافیکی پرحجم و روان را به خود اختصاص داده است.

وی به بارش باران و انسداد 4 محور به دلیل آبگرفتگی در استان اصفهان اشاره و اعلام کرد: محورهای اصلی همچون محور قدیم کاشان- اردستان و اردستان- نطنز و همچنین محورهای فرعی قهرود به قمصر و ابیانه در استان اصفهان به دلیل بارش باران مسدود شده‌اند.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در محورهای کاشان- اردستان و اردستان- نطنز با توجه به حجم آبگرفتگی تردد وسایل نقلیه سبک ممنوع بوده و فقط وسایل نقلیه سنگین می‌توانند تردد کنند.

این مقام ارشد راهور ناجا به بارش باران در اکثر محورهای استان‌های زنجان، قزوین و اصفهان اشاره و بیان داشت: در محور رشت در استان گیلان، چمن‌بید در استان خراسان شمالی و همدان- ساوه در استان همدان بارش باران جریان دارد.

وی گفت:‌ در اکثر محورهای استان مرکزی و همچنین محور بروجرد- اراک در استان لرستان مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

بر اساس گزارش فارس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام وترافیکی روان برخوردار هستند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر