بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
نماینده شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی (ایران ایر) در استان گیلان اعلام کرد که این شرکت به علت رفع نشدن موانع در فرودگاه رامسر از امروز سه شنبه تمامی پروازهای خود به این فرودگاه را به حالت تعلیق در آورده است.
کد خبر : ۱۷۵۷۹۳
به گزارش بورس نیوز، ایستگاه شرکت ایران ایر در رامسر زیرنظر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی شعبه رشت فعالیت دارد.

محمود انصاری گفت که تمامی پیگیری ها و نامه نگاری های این شرکت به مسئولان فرودگاههای استان مازندران برای رفع مشکلات و موانع پروازی از فرودگاه رامسر بی تاثیر بوده و در نتیجه شرکت تصمیم به قطع همکاری گرفته است.

وی گفت که موانع بخش انتهایی باند فرودگاه رامسر ، طول مسیر این باند را حدود 500 متر کوتاه و نشست و برخاست را برای هواپیماها سخت و خطرساز کرده است .

وجود تعدادی درخت بلند قامت و تیرک های برق در مسیر نشست و برخاست هواپیماها در فرودگاه رامسر باعث شده تا بسیاری از شرکت های هواپیمایی به برنامه ریزی برای پرواز به این فرودگاه تن ندهند.

پیش از این در ماه بهمن سال پیش شرکت هواپیمایی ' آسمان ' که با برقراری پرواز در مسیر رفت و برگشت مشهد ، اهواز و تهران با فرودگاه رامسر همکاری داشت، به علت وجود این موانع قطع همکاری کرده بود.

ایران ایر هم از 25 خرداد ماه سال گذشته همزمان با برقراری 6 پرواز در هفته در مسیرهای رفت و برگشت تهران - رامسر و اصفهان - رامسر همکاری اش را با فرودگاه رامسر آغاز کرد.

نمایندگی شرکت ایران ایر در گیلان اوایل اردیبهشت ماه تهدید کرده بود در صورت برداشته نشدن موانع موجود در مسیر باند فرودگاه رامسر ، از دوازدهم ماه جاری پروازهایش را تعلیق خواهد کرد.
ایران ایر در تمامی روزهای هفته در مسیر رفت و برگشت تهران - رامسر و روزهای یکشنبه و چهارشنبه نیز اصفهان - رامسر پرواز دارد.

شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران که اواخر پارسال از نهایی شدن تصمیم جا به جایی تیرک های برق فرودگاه رامسر خبر داده بود ، علت تاخیر در این کار را طی شدن پروسه انتخاب پیمانکار اعلام کرد.

روابط عمومی این شرکت امروز هم گفت که کار جا به جایی تیرک های برق از ابتدای هفته جاری آغاز شده و پیمانکار در حال اجرای پروژه است .

فرودگاه رامسر با قدمتی بیش از50 سال یکی از سه فرودگاه مازندران است .

به گزارش ایرنا، شهرستان رامسر با جمعیتی دست کم یکصد هزار نفر به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه ، اماکن اقامتی مانند هتل های قدیم ، جدید ، کاخ موزه و آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر