بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
به عنوان نخستین ایرلاین کشوری؛

هواپیمایی "آتا" وارد بورس می‌شود

رئیس هیات مدیره هواپیمایی آتا گفت: هواپیمایی آتا را سومین ایرلاین کشور از نظر تعداد ناوگان و جابه‌جایی مسافر عنوان و اضافه کرد: این شرکت به عنوان اولین ایرلاین کشور به‌زودی وارد بورس خواهد شد.
کد خبر : ۱۷۶۱۶۵
به گزارش بورس نیوز، محمدرضا زنوزی در مراسم آغاز به کار مجدد شرکت "رخش خودرو دیزل" اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان آذربایجان‌شرقی و شرکت "رخش خودرو دیزل" به‌زودی شاهد رشد و شکوفایی این شرکت خواهیم بود و علاوه بر خودروهای سنگین خودروهای نیمه سنگین و سواری نیز در این شرکت تولید می‌شود.

رئیس هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری توسعه "دریک" تصریح کرد: گروه سرمایه‌گذاری توسعه "دریک" در سه بخش این استان فعال است و بیش از 80 درصد ظرفیت فولادی استان را ایجاد و راه‌اندازی کرده و موجب شده این استان به قطب سوم فولاد کشور تبدیل شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بسیاری از قطعات خودروسازی در این استان تولید می‌شود ولی خودروسازی در اینجا نبود بخش دوم فعالیت گروه "دریک" را به ایجاد شرکت ایران خودرو تبریز اختصاص دادیم و سومین بخش فعالیت ما نیز در این استان مربوط به ایجاد شرکت هواپیمایی "آتا" است که نقش این خط در توسعه استان بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش فارس، زنوزی هواپیمایی "آتا" را سومین ایرلاین کشور از نظر تعداد ناوگان و جابه‌جایی مسافر عنوان و اضافه کرد: این شرکت به عنوان اولین ایرلاین کشور به‌زودی وارد بورس خواهد شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
از حرف تا عمل فاصله بسیار است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
ای کاش آزمایشگاه فنی و مکانیک زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی وارد بورس شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
هواپیمایی آسمان وارد بورس شود