بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
رسانه‌های صهیونیست مدعی شدند، ارتش اسرائیل جنگ سری و الکترونیکی گسترده‌ای در خاک سوریه علیه محور مقاومت بر اساس ورود به پست‌های الکترونیک و شنود مکالمات فرماندهان نظامی آغاز کرده است.
کد خبر : ۱۷۶۲۸۱
به گزارش بورس نیوز، یک پایگاه اسرائیلی در گزارشی مفصل به آنچه آن را جنگ الکترونیکی علیه ایران توصیف کرد اشاره کرده و مدعی شد این جنگ به طور کلی بر اساس ورود به پست‌های الکترونیک و نیز شنود مکالمات فرماندهان نظامی و میدانی استوار است و از این طریق بانک اهداف اسرائیل برای ضربات بعدی در راستای منافع راهبردی و امنیتی‌اش در سوریه تشکیل می‌شود.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند، ارتش صهیونیستی جنگ سری و الکترونیکی گسترده‌ای در خاک سوریه علیه محور مقاومت در دست اقدام دارد.

یک پایگاه اسرائیلی در گزارشی مفصل به آنچه آن را جنگ الکترونیکی علیه ایران توصیف کرد اشاره کرده و مدعی شد این جنگ به طور کلی بر اساس ورود به پست‌های الکترونیک و نیز شنود مکالمات فرماندهان نظامی و میدانی استوار است و از این طریق بانک اهداف اسرائیل برای ضربات بعدی در راستای منافع راهبردی و امنیتی‌اش در سوریه تشکیل می‌شود.

بر اساس این گزارش که در پایگاه اطلاع رسانی واللا منتشر شد، ادعا شده که داده‌های اطلاعاتی به شکل روزانه از طریق رخنه به سامانه‌های ارتباطی و در یک چارچوب بزرگ جمع‌آوری شده و بعد از آن بر اساس محورها و موضوع‌ها پالایش وتفکیک می‌شوند. بر اساس این گزارش در این چارچوب بین برخی از اطلاعات ارتباط ایجاد شده و بعد از آن تصور و تجسم اطلاعاتی فراگیری به وجود می‌آید و از این طریق می‌توان به مقابله با ایران پرداخت.

این پایگاه اطلاع‌رسانی عبری‌زبان در ادامه گزارش مدعی است که عملیات انجام گرفته در سوریه بر اساس این داده‌ها انجام گرفته است.

 به نوشته واللا نام ساختار جمع‌آوری اطلاعات «تیپ تحقیقات» است که به شعبه اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی مربوط است و وظیفه تحلیل و پالایش اطلاعات جمع‌آوری شده را برای نتیجه گیری بر عهده دارد. در این پایگاه صهیونیستی ادعا شده که در تمامی مکالمات به ویژه مکالمات مستشاران نظامی ایران گاهی یک واژه یا عبارت به کار رفته در مکالمه بین دو نفر از آنها تحول بزرگی در ایجاد تصور اطلاعاتی از برنامه‌ها به وجود می‌آورد.

این پایگاه صهیونیستی از فعالیت واحد 8200 در این چارچوب با هدف افزایش و بهبود توانمندی جمع‌آوری اطلاعات از داخل پایگاه‌های نظامی سوریه که ایرانی‌ها هم در آن حضور دارند خبر داد که با هدف اطلاع هر چه بیشتر از برنامه‌ها مجبور به افزایش و تقویت نیروهایش شده است.

به گزارش اعتماد آنلاین، در بخش دیگری از این گزارش تاکید شده در این تیپ نمایندگانی از واحد اطلاعاتی 8200، واحد ماهواره‌‌ای 9900 و لشکر پژوهش‌ها برای تشکیل این بانک اطلاعاتی همکاری مستمر دارند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
اگر کونی های سگ باز ایران خیانت نکنند این توله شیطان هیچ غلطی نمی تواند بکند
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی دقیقا مراکز شنود و جنگ الکترونیک رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
فعلا که از سمت سوریه بیشتر از 50 موشک به این مراکز شنود زده شد دمشون گرم.