بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
رییس کمیسیون انرژی مجلس، از منتفی شدن انتقال پتروشیمی های استان فارس به حاشیه خلیج فارس و قول زنگنه برای تکمیل آنها خبر داد.
کد خبر : ۱۷۶۴۲۶
به گزارش بورس نیوز، فریدون حسنوند، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر انتقال پتروشیمی های استان فارس به حاشیه خلیج فارس، گفت: نمایندگان استان فارس درباره انتقال برخی از پتروشیمی ها از استان فارس به مناطق دیگر نگرانی هایی داشتند که وزیر نفت در نشست هفته گذشته کمیسیون انرژی اعلام کرد که بحث انتقال این پتروشیمی ها منتفی شده است.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه موضوعاتی درباره بحث تامین خوراک این پتروشیمی ها مطرح شده است، افزود: زنگنه عنوان کرد که در حال حاضر خوراک به تمام پتروشیمی های استان فارس اختصاص می یابد و حق خوراک برای تمام پتروشیمی های استان فارس از جمله پتروشیمی فیروزآباد محفوظ است.

تاکیدات وزیر نفت برای تکمیل پتروشیمی های استان فارس

وی ادامه داد: معنای انتقال این نبوده که پتروشیمی ها از فارس به استان دیگری منتقل شوند بلکه مشکل تامین خوراک برای پتروشیمی ها بوده که براساس اظهارات زنگنه این خوراک تامین شود و به دنبال پیدا کردن سرمایه گذار برای تکمیل پتروشیمی ها و تامین خوراک برای پتروشیمی های این استان هستند.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به تاکیدات وزیر نفت برای تکمیل پتروشیمی های استان فارس، تصریح کرد: زنگنه، اعلام کرد که پتروشیمی های فارس انتقال نمی یابند و خوراک آنها تامین می شود و با جذب سرمایه گذار  این پروژه ها سریع تر تکمیل و بهره برداری می شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر