بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱
کی‌روش: بعد از جام‌جهانی از ایران می‌روم

خبر بد کی‌روش برای فوتبال دوستان

کارلوس کی‌روش به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: پس از جام جهانی دیگر سرمربی ایران نیستم.
کد خبر : ۱۷۶۷۹۴
به گزارش بورس نیوز، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تقریبا یک سال از صعود ما به جام جهانی گذشته و این حقیقت دارد که آنها به من قراردادی شش ماهه برای هدایت ایران در جام ملت‌های آسیا پیشنهاد داده‌اند. اما این پیشنهاد در حد انتظارات من نبود. پرونده مذاکرات دیگر بسته شده و برای من تمام شده است. پیش از اینکه به استانبول بیاییم، قرار بود فدراسیون در مورد پیشنهادش تجدید نظر کند اما آنها اطلاعی به من ندادند. بنابراین، اکنون دیگر باید این مسئله را فراموش کنیم و به پیش برویم.

کی‌روش ادامه داد: این فکر در ذهن من رشد کرد و با صدای بلند مرا مورد خطاب خود قرار داد و من بیشتر درباره این فرصت یگانه تاریخی به فکر فرو رفتم. برای اینکه تبدیل به تنها مربی تاریخ شوم که با 5 کشور به جام جهانی صعود کرده است. حالا علاقه و انگیزه من افزایش بیشتری پیدا کرده و این مهم ترین هدف و انتظار من از خودم خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، من دو پیشنهاد دارم، یکی از آفریقا و دیگری از آسیا. با شانسی که این دو تیم برای صعود به جام جهانی 2022 خواهند داشت و اگر این اتفاق نیفتد سپس  بعد از جام جهانی به دو پیشنهادی که از انگلیس دارم فکر خواهم کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر