بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
مدیرعامل فرابورس در پاسخ به بورس نیوز مطرح کرد؛

مسئولیت فرابورس صرفا کشف قیمت است/ مشاوره حقوقی هزینه اضافی نیست

مدیر عامل فرابورس در پاسخ به سوالی در مورد مسئولیت فرابورس در عرضه های سامانه ادغام و تملیک فرابورس گفت: فرابورس صرفا در کشف قیمت مسئولیت دارد تا بتوانئد فرایند کشف قیمت را به بهترین نحو انجام دهد.
کد خبر : ۱۷۶۹۹۷
به گزارش بورس نیوز، امیر هامونی مدیر عامل فرابورس با اهمیت خواندن شناسایی ریسک‌های موجود در یک شرکت توسط خریداران گفت: بازار سوم، بازار عرضه‌های عمده شرکت‌ها به شمار می‌آید و خریداران باید تمامی ابعاد ریسک‌های شرکت را شناسایی کرده و حتی نسبت به ارزش‌گذاری نیز دقت کافی را لحاظ کنند.

وی ادامه داد: برهمین اساس، خریداران باید برای خرید این شرکت‌ها از مشاوره‌های حقوقی، اقتصادی و مالی خاصی بهره‌مند باشند تا درعرضه‌های عمده این بازار بتوانند در راستای اهداف خود گام بردارند البته خریداران نباید هزینه‌کرد مشاوره‌ای را برای حفظ منافع خود و آگاهی از آخرین وضعیت شرکت‌ها را فراموش کنند.

هامونی افزوذد: از سوی دیگر خریداران باید درنظر داشته باشند که با خریداری هر شرکت، علاوه بر سهم شرکت، رهبری و حاکمیت شرکتی را هم باید به عهده گیرند، بنابراین خریدار باید حائز شرایط خاصی باشد تا پس از خرید شرکت ها در حوزه مدیریتی دچار مشکل نشوند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر