بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه ایران، اعلام کرد که اسناد ادعایی به دست آمده درباره ابعاد نظامی برنامه هسته‌ای ایران را در اختیار آلمان قرار داده‌‌است.
کد خبر : ۱۷۷۲۰۲
به گزارش بورس نیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه گفت اسنادی را که درباره برنامه هسته‌ای ایران به دست آورده‌اند، در اختیار دولت آلمان گذاشته‌اند.

نتانیاهو که در اولین مقصد سفر اروپایی‌اش، در آلمان به سر می‌برد، در توئیتر خود ادعا کرد: «ایران خواستار نابودی اسرائیل است ولی همچنان به دنبال سلاح اتمی برای پیاده کردن طرح‌های خود است».

وی همچنین افزود: «ما این واقعیت را می‌دانیم. ما اطلاعاتی را که از آرشیو اتمی ایران به دست آورده‌ایم با دولت آلمان به اشتراک گذاشتیم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر در دیدار با «آنگلا مرکل»‌صدراعظم آلمان مدعی شده بود که ایران قصد دارد نیروهای خود را در سوریه باقی نگه دارد و به این رژیم نیز حمله کند.

آنگلا مرکل نیز در ادامه اظهار داشت : «اروپایی‌ها و اسرائیل در یک هدف و این‌که ایران نباید به سلاح اتمی دست یابد متحد هستند.»

بر اساس گزارش فارس، نتانیاهو چندی پیش در شوی تبلیغاتی جدید، در یک سخنرانی زنده تلویزیونی اسناد، مدارک و لوح‌های فشرده‌ای را نشان داده و مدعی شد بعد از امضای برجام، ایران به صورت مخفیانه بعد نظامی برنامه هسته‌ای خود را حفظ کرده و تلاش داشته به سلاح اتمی برسد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
نتانیاهو گوه اضافه زیاد میخوره ولی اروپایی ها هم قابل اعتماد نیستن قانون فقط قانون جنگله