بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه دولت برنامه ریزی دقیقی بر اساس شرایط جدید پیش روی کشور دارد،گفت: مردم باید از این شرایط مطلع باشند و سعی می کنیم در حد توان شرایط را برای مردم تشریح کنیم.
کد خبر : ۱۷۷۳۰۸
به گزارش بورس نیوز، اسحاق جهانگیری صبح امروز «جمعه» در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران افزود: دولتمردان آمریکا در یک اشتباه تاریخی وارد شده اند و برخلاف مقررات جهانی یک توافق بین المللی را بصورت یک طرفه نقض و تحریم های ظالمانه ای را علیه ملت ایران وضع کرده اند.

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه دشمنان باید بدانند مردم ایران چهل سال است تجربه تحریم های آمریکا را دارند و برای هر شرایطی خود را آماده کرده اند، خاطرنشان کرد: ملت ایران مطابق شرایط برنامه ریزی می کنند.

وی تاکید کرد: بطور حتم با اتکا به مردم کشورمان قادر خواهیم بود تا از این تحریم ها با سربلندی بیرون آییم.

جهانگیری تصریح کرد: آمریکایی ها آبروی خود را در دنیا برده اند و حتما ملت ایران عکس العمل مناسبی در برابر آنها نشان خواهد داد.

معاون اول رئیس جمهوری در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس گفت: روز قدس امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی اظهار داشت: امام راحل این روز را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین که هفتاد سال است کشور و سرزمینشان توسط رژیم اشغالگر قدس اشغال شده نامگذاری کردند و خوشبختانه موفق شدند فریاد مظلومیت مردم فلسطین در سراسر جهان را به صدا در بیاورند.

معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: مردم فلسطین در زیر شدیدترین شکنجه ها و رفتارهای غیر انسانی از سوی رژیم صهیونیستی هستند.

جهانگیری بیان داشت: در سال جاری اقدام عجیبی که رئیس جمهور آمریکا انجام داد و سفارت این کشور را به قدس منتقل کرد، باعث شد احساسات مردم مسلمان جریحه دار شود و ملت های مسلمان با حساسیت بیشتری در روز قدس شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه ایرانیان همواره طرفدار مظلوم بودند و مخالف ظالم هستند، تصریح کرد: مردم ما در این مسیر پیشگام بودند و حضور امروز مردم بیانگر این مسئله است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
اگر گرانی دلار و مایحتاج مصرفی به مردم فشار بیاورد - خود مردم همین آقای جهانگیری را درون سطل زباله می اندازند