بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کارشناس بازار سرمایه گفت: شرکت‌های صادراتگرا و شرکت‌هایی که در تولید مواد اولیه فعال‌اند، می‌توانند جزو سهم‌های پر ارزش بازار تلقی شوند.
کد خبر : ۱۷۷۴۵۸
مهدی افشاراعلم کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌ نیوز درخصوص ورود نقدینگی جدید به بازار گفت: نقدینگی سرگردان سایر بازارهای سرمایه‌گذاری امروز به طرز افسارگسیخته‌ای وارد بورس کشور شده است.

وی ادامه داد: ارزش بازارسرمایه در شرایط معمول به پایین‌ترین حد خود رسیده که با ورود نقدینگی جدید این بازار می‌تواند به حد تعادل خود نزدیک شود.

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه بازار سهام تحت مدیریت دولتی‌ها است، تاکید کرد: دست سهامدار بزرگ دولتی در جیب سهامداران کوچک فرو رفته و از این رو اعتماد سرمایه‌گذار در صورت فرار از بازار با سختی و دشواری مواجه است.

افشاراعلم در ارزیابی سهم‌های ارزنده بازار نیز گفت: شرکت‌های صادراتگرا و شرکت‌هایی که در تولید مواد اولیه فعال‌اند، می‌توانند جزو سهم‌های پر ارزش بازار تلقی شوند اما این امکان وجود داشته که شاید طی چند روز این سهم‌ها نیز دارای ارزش نباشند.

وی خاطرنشان کرد: تجربه چنین اتفاقی طی سال‌های گذشته نیز در بازارسرمایه وجود داشته و شاید سهم‌هایی که چندان ارزنده هم نداشته باشد، با افزایش ارزش مواجه شوند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر