بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
پس از این که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران توانست در یک بازی پر هیجان مراکش را شکست دهد، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید اولویت فدراسیون فوتبال ایران تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش است.
کد خبر : ۱۷۷۵۰۸
به گزارش بورس نیوز، محمود اسلامیان، درباره بازی تیم‌ ‌ملی برابر مراکش، اظهار کرد: بازی خوبی بود. مهم کسب نتیجه‌ بود که به آن نیز دست پیدا کردیم. بازیکنان با تمام توان بازی کردند و شرایط برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ادامه‌ رقابت‌ها مناسب‌تر شد.

وی افزود: تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با تمام توان به مصاف مراکش رفت. بازیکنان مقتدرانه مبارزه کردند و خوشحال هستم که این پیروزی حاصل شده است. برد برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش را به همه مردم ایران و هواداران فوتبال و خانواده‌ بزرگ فوتبال ایران تبریک می‌گویم.

اسلامیان در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش، خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال از ابتدا با یک برنامه مشخص و تعریف شده در این موضوع حرکت کرده است. ما پیشنهادات فدراسیون فوتبال را به سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ارائه کرده‌ایم. اولویت فدراسیون فوتبال ایران تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش است و تلاش می‌کنیم که بر این موضوع به یک توافقی دست یابیم.

به گزارش ایسنا، این عضو هیات رییس فدراسیون فوتبال در پایان ابراز امیدواری کرد که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با ادامه‌ شگفتی‌های خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه زمینه خرسندی و خوشحالی مردم را فراهم کند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر