بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد؛

فروش سهم ۲۰ درصدی دولت از سهام عدالت

وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتقاد از تعداد زیاد شرکت های دولتی در کشور گفت: دولت این همه شرکت دولتی نیاز ندارد و اکنون فرصت خوبی برای فروش اموال مازاد بانک‌ها است.
کد خبر : ۱۷۷۶۱۲
به گزارش بورس نیوز، مسعود کرباسیان یکی دیگر از وظایف حوزه معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد را تقویت نقش آفرینی این وزارت خانه در تعیین تکلیف شرکت‌های دولتی برشمارد و اظهار داشت: معتقدم که ما باید همان 20 درصد سهم دولت در شرکت‌های تعاونی سهام عدالت را هم بفروشیم و خودمان را از بنگاهداری رها کنیم.

کرباسیان به سرانجام رساندن لایحه اصلاح نظام بانکی و واگذاری اموال مازاد بانک ها را از جمله مهمترین برنامه های این معاونت ذکر کرد و گفت: با توجه به شرایط بازار بورس و اوراق بهادار و رشد هشت هزار واحدی شاخص آن در چند روز اخیر، زمان برای واگذاری اموال مازاد بانک‌ها بسیار مناسب است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه به بهبود فضای کسب و کار در کشور اشاره کرد و تصریح کرد: رضایت رهبر انقلاب از بهبود فضای کسب و کار در کشور که در سخنان نماز عید فطر بیان شد و همچنین رضایت از عملکرد گمرک که ایشان در سخنان خود به آن اشاره کردند برای وزارت اقتصاد بسیار ارزشمند می باشد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون سازمان خصوصی‌سازی عنوان کرد:

واریز نوبت دوم سود نقدی در دهه فجر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

بکارگیری فناوری بلاک‌چین برای دور زدن تحریم

معاون بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان:

صادرات 2میلیون دلاری هرمزگان به قطر

ارسال نظر