بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
عضو هیات رئیسه­ اتحادیه طلا و جواهر افزایش مجدد قیمت سکه در بازار را اتفاق جدیدی ندانست و گفت: بازار طلا و سکه در بین مردم از جذابیت بالایی برخوردار است.
کد خبر : ۱۷۷۶۳۹
محمد کشتی آرای، در این رابطه در گفت و گو با بورس نیوز، گفت: سرمایه و نقدینگی سرگردان در اقتصاد تمایل به جذب در بازارهای فرعی همچون دلار، سکه و مسکن را داشته و طی برخی تصمیمات دولتی این نقدینگی به سمت بازار سرمایه نیز راه یافت اما باردیگر جذابیت بازار طلا توانست در این برهه رخ نمایی کند.

وی با اشاره به نوسانات ارزی و ارزیابی وضعیت بازار بین الملل طلا تصریح کرد: وجود ریسک های کلان در بازار سرمایه باعث جذب نقدینگی به سمت بازارهایی همچون طلا و سکه شده چراکه قیمت طلا و سکه همواره تحت تاثیر عوامل بیرونی و قیمت های جهانی قرار می گیرد.

به گزارش بورس نیوز، امروز هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت دومیلیون و ۵۵۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۲۲۰ هزار تومان فروخته شد.همچنین، هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و 245  هزار تومان، ربع‌سکه 695 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 395 هزار تومان فروخته می‌شد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
با وجود کاهش نرخ جهانی طلا در این روزها !!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
جمعه ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
روحانی مچکریم. زمان دولت قبل مردم صبح که پا میشدن نمی دونستن ظهر دلار و سکه چقدر گرون میشه.