بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
وزیر اقتصاد و دارایی ایران که به وین پایتخت اتریش سفرکرده، اظهار کرد که درباره آینده همکاری‌های بانکی اوبر با ایران رایزنی خواهد کرد.
کد خبر : ۱۷۷۶۷۳
به گزارش بورس نیوز، مسعود کرباسیان پس از پایان اجلاس وزرای صندوق توسعه بین‌الملل اوپک درباره برخی شایعات در زمینه آینده همکاریهای اوبر بانک با ایران گفت: خبری درباره تعلیق این همکاری دریافت نکرده‌ام؛ در این رابطه فردا ( جمعه) با مقامات این بانک مذاکره خواهم کرد.

وی ادامه داد: بخشی از خط اعتباری که بایستی مورد استفاده قرار بگیرد در جریان است و آن‌ها (بانک اوبر) اعلام نکرده‌اند که این همکاری تعلیق شده باشد. این همکاری البته زمان برده است اما پیامی مبنی بر تعلیق خط اعتباری دریافت نکردیم.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت که فردا با وزیران و مسئولان اتریش در این زمینه مذاکره خواهد کرد.
کرباسیان همچنین درباره ملاقات‌های دوجانبه در حاشیه اجلاس گفت: دیروز جلسه خوبی با معاون نخست‌وزیر و وزیر دارایی اسلواکی داشتیم.

او تأکید کرد گه پراگ به حفظ برجام متعهد است، همکاری‌های خود با ایران را ادامه می‌دهد و قرار شد به‌عنوان عضو اتحادیه اروپا این مذاکرات را با اتحادیه به‌ویژه در زمینهٔ مسائل بانکی، سرمایه‌گذاری و نفتی دنبال کند.

وی اضافه کرد که در کمیسیون مشترکی که در تهران برگزار می شود، مسایل مختلف همکاری های دوجانبه دنبال خواهد شد.

کرباسیان دیروز به‌منظور شرکت در سی و نهمین اجلاس وزرای صندوق توسعه بین‌المللی اوپک وارد وین پایتخت اتریش شد.

'بیژن نامدار زنگنه' وزیر نفت کشورمان نیز به‌منظور شرکت در هفتمین سمینار بین‌المللی و یک‌صد و هفتاد و چهارمین نشست اوپک به وین سفرکرده است.

زنگنه دیروز در اولین روز برگزاری این سمینار، طی سخنانی بر سیاست‌زدایی بازار نفت تأکید کرد و توجه به این مساله را لازمه برقراری ثبات در بازار نفت به سود تولیدکننده و مصرف‌کننده توصیف کرد.
به گزارش ایرنا، او فردا در یکصد و هفتاد و چهارمین نشست اوپک شرکت خواهد کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر