بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس تهران در آغاز معاملات امروز و تنها در 30 دقیقه ابتدایی معاملات با افزایش 2126 واحدی در میانه کانتال 11 هار واحدی قرار گرفت.
کد خبر : ۱۷۷۷۶۰
به گزارش بورس نیوز، دیگر شاخص های اصصلی بورس تهران نیز در مسیر صعودی قرار دارند و بر این اساس شاخص قیمت وزنی –ارزشی با 650 واحد ، شاخص کل هم وزن با 180 واحد، شاخص قیمت هم وزن با 130 واحد، شاخحص آزاد شناور با 2609 واحد ، شاخص بازار اول با رشد 1945 واحدی و شاخص بازار دوم با رشد 2237 واحدی افزایش مواجه شدند.

نماد فولاد مبارکه اصفهان(فولاد)، ملی صنایع مس ایران(فملی)، گل گهر(کگل)،سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشيمي تأمين (تاپيكو)، گسترش نفت و گاز پارسيان (پارسان)  معدني‌وصنعتي‌چادرملو (كچاد ) و توسعه‌معادن‌وفلزات‌ (ومعادن)بیشترین تاثیر مثبت را برشاخص کل داشتند.

فلزات اساسی و کانه های فلزی و خودوریی ها در صدر گروه های صنعت قرار دارند و بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داده اند.

در مرحله پش گشایش بازار نیز نمادهای خودرویی و برخی فلزات و معهدنی ها با بیشترین تقاضا برای خرید مواجه بوده اند.

در فرابورس نیز شاخص آیفکس با رشد 26 واحدی در کانال یک هزار و 284 واحدی قرار دارد. زاگرس، میدکو، هرمز، مارون ، ارفع ، شاوان و خراسان از نمادهای نتاثیر گذار بر شاخص فرابورس بوده اند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون توسعه بازار فرابورس ایران مطرح کرد:

رشد 85درصدی شاخص کل فرابورس در هفته گذشته

معاون توسعه بازار فرابورس ایران مطرح کرد:

رشد 85درصدی شاخص کل فرابورس در هفته گذشته

ارسال نظر