بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
مدیرمالی شرکت نیرو ترانس گفت: تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های این شرکت در انتظار گشوده شدن ال‌سی و ورود ماشین‌آلات آلمانی به کشور است.
کد خبر : ۱۷۷۸۲۸
امان الله سروش مدیر مالی شرکت نیروترانس درخصوص برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت به خبرنگار بورس‌ نیوز گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های عمده و برنامه شرکت در سال جاری دستیابی به میزان فروش محصولات بالغ بر 1.397 میلیارد ریال بوده که البته ترکیب محصولات دارای نرخ متفاوتی خواهد بوده اما تغییر در نوعغ ترکیب در نرخ فروش چندان تغییری پیدا نخواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به احداث و بهره‌برداری از نیروگاه 2مگاواتی خورشیدی نیز اظهارکرد: اجرای این پروژه بر دوش شرکت‌های فرعی مجموعه بوده اما کماکان در انتظار گشوده شدن خط اعتباری ال‌سی برای تامین مالی این پروژه هستیم.

سروش به بهره‌داری از خط تولید 4مگاواتی فاز سوم نیروگاه گازی نیز اشاره داشت و تاکید کرد: این پروزه نیز در شرکت فرعی توسعه نیروی آرمان شریف بوده که تمامی دستگاه‌های مدنظر توسط شرکت آلمانی تامین خواهد شد.

وی افزود: بهره‌برداری از سیستم پروسس و روغن زنی خازن‌های اصلاح ضریب قدرت؛ حمل، نصب و بهره‌برداری سیستم ریخته‌گری رزین برای جایگزینی خط قدیمی؛ فروش پست‌های GIS؛ تولید و تایپ تست محصول جدید ترانس‌های جریان 400 کیلوولت با مقره سیلیکون و آبی کردن کوره‌های برقی خط قدیمی تولید ترانس‌های فشار متوسط به منظور کاهش مصرف برق از جمله برنامه‌های آتی این شرکت است.

لازم به ذکر است که موضوع فعاليت شرکت نيروترانس طبق ماده 2اساسنامه عبارت ازتوليدوفروش انواع ترانس هاي اندازه گيري جريان وولتاژدرکليه سطوح ولتاژ،انواع بوشينگ هاي خازني،انواع ترانس جريان بوشينگي،انواع کليدهاي قطع ووصل نيروگاهي وانواع ترانس هاي توزيع وفوق توزيع،واردات مواداوليه وقطعات به منظورتوليدوفروش محصولات وارايه خدمات آزمايشگاهي وانجام کليه معاملات وعمليات تجاري است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر