بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
هنوز مشخص نیست که صورت های مالی های وب و درامد این شرکت دچار تغییرات جدیدی شده یا شائبه خداحافظی این ناشر از بورس تهران را به حقیقت تبدیل خواهد کرد.
کد خبر : ۱۷۷۸۳۹
به گزارش بورس نیوز، در حالی که عضو شورای عالی بورس از بازخرید سهام های وب از روز
چهارشنبه توسط  سهامدار عمده خبر داده اما شنیده ها حکایت از طفره رفتن این ناشر از پذیرش این موضوع دارد.

این در حالی است که تماس ها با سید ایمان میری، مدیر عامل شرکت داده گستر عصر نوین تا این لحظه  بی نتیجه بوده و وی حاضر به مصاحبه در این زمینه نشده است.

پیش از این حسین عبده تبریزی، عضو شورای عالی بورس در گفتگو با بورس‌نیوز از قول حسابرس های‌وب، برای ارائه صورت‌های مالی این شرکت تا روز ۲۵ تیر ماه خبر داده بود.

وی همچنین گفته بود:«  روز چهارشنبه اطلاعیه بازگشایی های وب منتشر خواهد شد.شاید نماد روز شنبه بازگشایی شود ولی قطعا روز چهارشنبه اطلاعات در مورد این سهم منتشر خواهدشد.»
محسن خدابخش، مدیریت نظارت بر بورس های سازمان نیز با بیان اینکه این تصمیم در جلسه شورای عالی بورس گرفته شده، از جزییات این تصمیم اظهار بی اطلاعی کرده بود.

عبده تبریزی در اینستاگرام خود از بازگشایی نماد های وب با حمایت سهامدار عمده یا بدون دامنه نوسان خبر داده است.

گفتنی است عصر دیروز نیز شاپور محمدی ،رییس سازمان بورس در مصاحبه ای امکان نقل و انتقال سهام این ناشر را پس از پایان ساعت معاملات روزانه از امروز چهار شنبه وعده داده بود.
هنوز مشخص نیست که صورت های مالی های وب و درامد این شرکت دچار تغییرات جدیدی شده یا شائبه خداحافظی این ناشر از بورس تهران را به حقیقت تبدیل خواهد کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر