بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
مدیرعامل صندوق بازنشستگان به پرداخت وام 300 هزار بازنشسته اشاره کرد و گفت: درصدد افزایش تعداد و رقم تسهیلات برای بازنشستگان هستیم.
کد خبر : ۱۷۷۸۶۴
به گزارش بورس نیوز، جمشید تقی زاده روز پنجشنبه در جلسه روسای کانون های بازنشستگی استان همدان افزود: بازنشستگان جامعه یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می دهند و باید شرایط بهتری برای آسایش و رفاه آنها فراهم شود.
وی با بیان اینکه به منظور افزایش حقوق بازنشستگان و تصویب نظام همسان سازی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مذاکراتی شده است، اظهار داشت: در همین ارتباط کانون های بازنشستگی نظرات اصلاحی خود را اعلام کنند تا بتوانیم قانون خدمات کشوری را جمع بندی و به نتایج خوبی برسیم.
تقی زاده درباره بیمه های بازنشستگی و خدمات آن ها نیز بیان کرد: بسته حمایتی خوبی برای بازنشستگان طراحی شده که شامل بخش بهداشت دهان و دندان و قسمت های دیگر است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور با تاکید بر ساماندهی نظام درمانی بازنشستگان اظهار داشت: یکی از ضروری‌ترین خدمات بازنشستگان، بیمه درمان تکمیلی است که علیرغم محدودیت های قانونی به هر حال این خدمت ارائه می شود.
تقی زاده اضافه کرد: افزایش رضایتمندی و کاهش مراجعات حضوری به ویژه کاهش هزینه جاری بسیار مهم است و پیگیر انجام این کار هستیم تا به جامعه بازنشستگی خدمت شود.
وی با بیان اینکه ساخت و فعالیت خانه های امید در برخی استان ها پیگیری می شود گفت: در همدان نیز دو خانه امید احداث می شود.
تقی زاده با اشاره به اینکه ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان از دیگر ‌برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری در سال 97 است بیان کرد: بازنشستگان ‌سرمایه های اجتماعی کشور هستند و ما وظیفه داریم برای این عزیزان در همه ‌بخش های فرهنگی و اجتماعی خدمات مناسبی را فراهم کنیم.
بر اساس ایرنا، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ساماندهی ورزش بازنشستگان خبر داد و گفت: باشگاه های خاص این افراد با مدیریت خودشان راه اندازی خواهیم کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر