بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
کارشناس بازارسرمایه گفت: درحالیکه بازارسکه به مرز اشباع‌شدن رسیده اما کماکان تقاضای خرید با آگاهی از وجود حباب در این بازار کاهش نیافته است.
کد خبر : ۱۷۷۸۶۵
محمد روحی رئیس هیات مدیره کارگزاری توازن بازار در گفت‌وگو با بورس‌ نیوز درباره انتقال نقدینگی از بازارسرمایه به سایر بازارها گفت: بورس نیازمند ارائه ابزارهای جذب سرمایه و نقدینگی مازاد اقتصاد در شرایط فعلی محیط کسب‌وکار کشور بوده چراکه بازارهای اشباع سکه و ارز کماکان مشتری دارند اما اقبال به بورس چندان مطلوب نیست.

وی ادامه داد: بازارسکه طی هفته گذشته به مرز اشباع‌شدن رسید اما یک‌رخداد کوچک باعث جذب مجدد نقدینگی در این بازار شد و کماکان با آنکه مردم نسبت به حباب این بازار اطلاعات کافی دارند، اما تقاضا در این بازار اشباع نشده است.

روحی تاکید کرد: عدم ورود نقدینگی به بورس حاکی از بی‌میلی سرمایه‌گذاران به این بازار بوده در حالی که بورس امنیت مالی تضمین‌شده‌ای به نسبت سایر بازارهای فرعی دارد.

مدیرعامل کارگزاری توازن بازار تصریح کرد: وضعیت بازار به‌گونه‌ای پیش رفته که آن دسته سرمایه‌گذارانی که نمی‌توانند کدهای حقوقی پیدا کنند، عملا عملیات‌‌های آنها متوقف می‌شود یا پس از مدتی به سمت کدهای حقیقی رفته که این موضوع بازار را تحت‌الشعاع قرار داده و باعث کمرنگ تر شدن میزان نقدشوندگی خواهد شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
اخه کلمه نظر در این کشور اصلا وجود دارد که شما میگی نظر شما، بلا فاصله حذفش می کنید