بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
هیئت مدیره شرکت پارس خزر بر اساس گزارش توجیهی ارائه شده در سامانه کدال، پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 151 هزار و 200 میلیون ریال به 302 هزار و 400 میلیون ریال و معادل 100 درصد را به مجمع عمومی فوق العاده شرکت ارائه نموده است. محل تامین این افزایش سرمایه مطالبات سهامداران و آورده نقدی و در دو مرحله خواهد بود.
کد خبر : ۱۷۷۹۲۷
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، اهداف افزایش سرمایه ، اصلاح ساختار مالی ، بهبود توان مالی شرکت در جهت بهبود وضعیت فروش های اعتباری، پرداخت مطالبات سهامداران و رعایت الزامات بورس جهت باقی ماندن نماد شرکت در تابلو فرعی بازار اول بورس اوراق بهادار عنوان شده است. بر اساس این گزارش، 50 درصد از مبلغ افزایش سرمایه و به مبلغ 75 هزار و 200 میلیون ریال در مرحله اول از محل مطالبات سهامداران تامین خواهد گردید و 50 درصد دیگر به مبلغ 75 هزار و 200 میلیون ریال نیز در مرحله دوم از محل تقسیم سود خالص سال 1396 شرکت که در سال جاری تقسیم خواهد گردید، تامین می شود.

لازم به ذکر است که اجرایی شدن این افزایش سرمایه منوط به تایید سازمان بورس و ارائه مجوز از سوی این سازمان و همچنین تصویب مجمع عمومی فوق العاده شرکت خواهد بود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر