بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
مدیر مالی شرکت «کنترل گاز اکباتان» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

دولت ارز شرکت‌های صادراتی را آزاد کند/ رشد ۲۵ درصدی درآمدهای عملیاتی در سال گذشته

صورت‌مالی سال 96 شرکت «کنترل گاز اکباتان» در تاریخ 4 تیر ماه اعلام شد و طی آن، رشد 25 درصدی درآمدهای عملیاتی این شرکت شناسایی شده و پرده از پنج طرح توسعه‌ای آن برداشته شد.
کد خبر : ۱۷۷۹۴۲
محمدرضا مخملی، مدیر مالی این شرکت در گفت‌وگو با بورس‌نیوز درخصوص افزایش درآمدهای عملیاتی شرکت طی سال گذشته گفت: افزایش درآمد شرکت به واسطه افزایش قراردادهای فروش کنتورهای فولادی و به تبع آن افزایش تیراژ فروش این محصول است.

وی همچنین با اشاره به افزایش بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی شرکت، افزود: قیمت مواد اولیه وارداتی کنتور در سال 96 افزایش یافته و این رشد، موجب افزایش بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی آن بوده است.

وی از وجود پنج طرح توسعه‌ای این شرکت خبر داد و گفت: یکی از این طرح‌ها، طرح کنتور هوشمند آب است که شرکت درحال پیگیری انعقاد قرارداد با وزارت نیرو و شرکت‌های آب و فاضلاب استان‌ها درخصوص این طرح است و به تازگی قراردادی با شرکت آب‌وفاضلاب استان همدان نیز منعقد کرده است.

وی در ادامه افزود: طرح دیگر در دست اجرا، طرح نمراتور دیجیتال کنتورها است که شرکت به‌دنبال انعقاد قرارداد با شرکت‌های آریا همراه و ایرانسل برای پیشبرد آن است.

وی همچنین گفت: طرف‌های قرارداد ما، شرکت گاز استان‌ها هستند چراکه تولید کنتورهای گازی انحصاری بوده و تنها سه شرکت در کل کشور آن را تولید می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد شرکت در سال گذشته از محل سود سهام سهامدارانش افزایش سرمایه 23 درصدی داشته است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
طبق آمار سه ماهه دوم سال جاری؛

سهم بازار همراه اول از مرز 60درصد گذشت

طبق آمار سه ماهه دوم سال جاری؛

سهم بازار همراه اول از مرز 60درصد گذشت

ارسال نظر