خبرخوان
خودرو جدید ترینهای بورس
ترکیب ریسک و هیجان جدید ترینهای بورس
تحلیل سه بعدی بازار جدید ترینهای بورس
تبعیض ارزی در شرکت ها جدید ترینهای بورس
بازار سرمایه کارا تر می شود جدید ترینهای بورس
افزایش دماسنج بازار سهام جدید ترینهای بورس
تحلیل سه بعدی بازار جدید ترینهای بورس
ترکیب ریسک و هیجان جدید ترینهای بورس
کد خبر: ۱۷۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
معاون مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این بانک، پاسخگویی به مشتریان و صیانت از حقوق سهامداران و ذینفعان را از اهم برنامه‌های این بانک برشمارد.
به گزارش بورس نیوز، علی کی‌لانی، شفافیت مالی و نظارت مستمر بر تمامی واحدها و پاسخگویی در اسرع وقت و مشتریان را از برنامه‌های عملیاتی بانک تجارت برشمارد و گفت: کارکنان این بانک همواره تلاش دارند تا برنامه های این بانک بر اصل مشتری مداری پیش رود.

کی‌لانی در بخش دیگری از سخنانش به ساز و کارهای جلب اعتماد مشتریان نیز اشاره کرد و گفت: امنیت و کیفیت خدمات نقطه قوت هر بانکی در این خصوص به شمار می آیدو  بانک تجارت برای هموطنانی که به بانک اعتماد کرده و دارایی خود را به امانت گذاشته اند دقیق‌ترین اقدامات و برنامه ریزی ها را اجرا کرده است.

کی‌لانی افزایش مستمر امنیت اطلاعات را یکی دیگر از برنامه‌های بانک تجارت عنوان کرد و اظهار داشت: همانطور که می‌دانیم، در حال حاضر نزدیک به 90 درصد عملیات بانکی کشور خارج از شعب و به صورت الکترونیک و از طریق موبایل، اینترنت، و ... انجام می‌شود. به همین نسبت لازم است نظارت بر تراکنش‌ها و حفاظت از حقوق مشتریان نیز در همین فضا صورت پذیرد. بانک تجارت در این زمینه اقدامات بسیار خوبی را به انجام رسانده و خوشبختانه با تلاش کارکنان بخش حفاظت IT این بانک، موفق به اخذ گواهینامه ISMS شده است.

وی تاکید کرد: در زمینه اطلاع‌رسانی به مشتریان به ویژه در زمینه کلاهبرداری های تلفنی که در رسانه‌های جمعی به آن اشاره می‌شود همچنان نیاز به فرهنگ‌سازی احساس می‌شود و در همین خصوص به عنوان نمونه مشتریان بدانند، هیچ زمان هیچ بانکی برای اطلاع از رمز دوم مشتری و حتی رمز اول کارت تماس نخواهد گرفت و چنین مواردی قطعا کلاهبرداری و تخلف خواهد بود.

معاون نظارت مدیرعامل بانک تجارت در خاتمه این گفت‌وگو از تغییرات سیسماتیک در نحوه گزارش‌گیری بازرسان شعب این بانک خبر داد و افزود: علیرغم اطمینان خاطر نسبت به کارکنان خدوم شعب، تهیه گزارش‌های بازرسی شعب تجارت در راستای صیانت از حقوق مشتریان از وضعیت سنتی به صورت سیستم مکانیزاسیون درآینده نزدیک درخواهد آمد و هر بازرس در بازدید خود از شعبه باید کنترل‌های خود را از طریق سیستم و بر اساس سوالات طراحی شده مربوط به آن شعب انجام دهد.