بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دشمن امروز به جنگ اقتصادی روی آورده است، گفت: بخشی از گرانی‌ها به دلیل سوءمدیریت و بخشی به مردم مربوط است.
کد خبر : ۱۷۸۰۵۳
به گزارش بورس نیوز، حجت‌الاسلام محمد کاظم صدیقی در مراسم شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: امام صادق(ع) فرمودند اگر مسئولی در خدمت مردم نباشد و در خدمت کوتاهی کند آنقدر از بهشت دور می‌شود که بوی بهشت به او نمی‌رسد، گفت: این موضوع باید برای مسئولان درس باشد و بدانند که نقد لازمه پیشرفت جامعه و حکومت است و اگر خطایی باشد و انتقادی صورت نگیرد مصداق ترک امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حکایتی از امام صادق در برخورد با شخصی که تجاری غیرشرعی داشته است، گفت: امروز عده‌ای با احتکار بازار سیاه راه‌انداخته و گرانی‌هایی در جامعه به وجود آمده که بخشی از آن به دلیل سوء مدیریت و بی‌توجهی به فرمایشات مقام معظم رهبری است و همچنین این امر مخالف مبنای تربیتی امام صادق(ع) است.

صدیقی با بیان اینکه بخشی از گرانی‌ها نیز به مردم بازمی‌گردد، افزود: از مردم توقع است که کالا و اجناس را به قیمت مناسب عرضه کنند تا جامعه مایوس نشود و بدانید که در شرایط کنونی معامله منصفانه و حلال، جهاد فی راه خدا و کسب رضایت امام زمان(عج) است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز ما باید زیر پرچم ولایت و اهل ایثار باشیم تا خدا هم ما را کمک کند، گفت: آمریکا در طول تاریخ دشمنی‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی انجام داده و امروز به جنگ اقتصادی روی آورده که از جنگ نظامی مشکل‌تر است.

بر اساس گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه مردم ایران هیچگاه مقابل آمریکا تسلیم نشده و نمی‌شوند، بیان کرد: مردم ما با وجود آن همه موشک و بمباران تسلیم نشدند و از انقلاب دفاع کردند و امروز نیز چنین است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
باز دوباره دولت بی عرضه کاری نمیتونه بکنه گیر دادن به یه کلمه و جمله. وقتی علی کریمی بازیکن سال آسیا و جهان و فضا! میگه نخرید ارزون میشه براش کف و دست میزنن! اما اینجا معنی این حرف رو نمی فهمن.